2012. november 2., péntek

Októberi zárás

Reszkessetek, lelkiismeret-furdalástól gyötrött bűnös lelkek, csak ennyi a bevételem, most nem nyughattok bűnös tetteitek felett!:D

Lori Lansens: A lányokDmitry Glukhovsky: Metró 2033Toni Morrison: SzerelemRomain Gary: A virradat ígérete

Svenja Leiber: SipinoKvĕta Legátová: Szégyenlős szerelemKaren Essex: A szerelmes Drakula

A Lányok (ezt már el is olvastam, nem volt olyan jó), A virradat ígérete és A szerelmes Drakula recipéldányok, mert mindennek azért nem tudok ellenállni. Az utóbbi regénynek nagyon örülök, hogy végre megjelent, de félek is egyúttal, hogy rossz lesz, bármennyire is szeretem Karen Essex műveit. A Metró 2033 könyvtári kiárusítás eredménye, 1200 Ft volt, tökéletes állapotban, még pecsét sincs benne. Néhány héttel korábban szembe jött velem a Bihar antikban, akkor otthagytam, mert találtam helyette kívánatosabb könyveket, de másodjára már magammal vittem.
A Szerelem csenga ajándéka, köszönöm neki:* A Szégyenlős szerelmet meg Lanától kaptam, a Sipinót pedig cseréltem vele, nagyon örülök a két könyvnek:))

Hát, most ez így ennyi. Nem szeretnék idén már sok könyvet beszerezni, bár egy cserém már folyamatban van, és ha Zafónt beteszik 1+1 akcióba, Diamanttal kíméletlenül lecsapunk rá. Még kell a Csokoládé 3. része, meg A cukorkirálynő, bár annak az idei megjelenésére nem látok sok esélyt.




2 megjegyzés: