2014. március 31., hétfő

Jönjönjön!!

A Tünékeny illúziók (pfúúúj, magyar cím!) a tavalyi év egyik legkellemesebb olvasmánya volt. Szerencsére nem kell éveket várni a folytatásra, április 9-én megjelenik az Üvegbűbáj, normálisabb címmel és borítóval:



Ez a fülszövege:
"1815 – Miután Napóleont megfosztották trónjától és Elba szigetére száműzték, már a brit alattvalóknak is biztonságos a kontinensre utazniuk. A friss házas Jane és Vincent elfogadja a férfi régi barátjának és kollégájának meghívását. Monsieur Chastainnél és családjánál szállnak meg a festői belga kisvárosban, Binchében.
Miközben a két férfi az új bűbájolási technikákkal ismerteti meg egymást, Jane csak elméletben fejlesztheti tovább legújabb ötletét, mert állapota egy ideig nem teszi lehetővé, hogy tényleges bűbájolást végezzen, pedig mielőbb szeretné kipróbálni, lehetséges-e üvegbe zárni, s ily módon raktározni és szállítani a bűbájt.
A kellemesen csordogáló napok nyugalmát riasztó hír zavarja meg: Napóleon visszatért! Partra szállt Franciaországban, és már Belgium felé tart. Vincent azonnal haza akarja küldeni a feleségét, azt viszont nem hajlandó elárulni, hogy ő miért akar mindenáron maradni. Ám Jane-nek hamarosan nem csak amiatt kell aggódnia, hogy kettejük között megrendült a bizalom: francia katonák szállják meg a házat, és elhurcolják Vincentet. "

A teljes ára 3300 Ft lesz, a Könyvtündér oldalán 23% kedvezménnyel előrendelhető.


8 megjegyzés:

  1. Kint meg már a 4.kötetet harangozzák be. :)
    Jöhetne Magyarországra a szerző!

    VálaszTörlés
  2. jó sorozatnak tűnik, de mostanában olyan finnyás vagyok, hogy egyelőre nem próbálom ki.
    viszont nekem tetszik az első könyv magyar borítója. :D ez a második már nem annyira.

    VálaszTörlés
  3. Tegnap ez volt nálam a nap híre! :) Most már nagyon durva az április könyvlistám ...
    Ennek a címe nagyon tetszik és a történet folytatására is nagyon kíváncsi vagyok, remélem, hogy lesz olyan jó, mint az első rész.

    VálaszTörlés
  4. Csilla: ajaj, akkor ez hosszú távú függés lesz, már látom.:)
    Ó, igen, olyan cuki. Emlékszem a blogbejegyzésére, amiben az első kötet magyar címét próbálta lefordítani.:)

    Nima: jaj, nekem nagyon nem, azzal a fénylő homlokú csajjal.:D
    Nem tudom, hogy tetszene-e neked... szívesen elküldeném kölcsönbe, de olyan rohadt drága lett a posta.:S

    Nikkincs: az enyémen ezzel együtt hét könyv van. A tiéden mennyi szerepel,:)
    Én is, de asszem, ez már durvább történet lesz, már amennyire Csilla sfmagos recenziójára emlékszem.

    VálaszTörlés
  5. De jó hír, köszi :) Egyébként egész megbarátkoztam a magyar borítóval később, sőt anyósjelöltem, egyenesen imádta, annyira szépnek találta. Azt mondta, még sose volt a kezében ilyen szép kötet :) Ezt a másodikat meg is kell neki vennem majd, hogy örülhessen neki is van ilyen.

    VálaszTörlés
  6. Nekem mindkettő borító tetszik, de nem olvastam őket. :) a cím is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  7. Lobo: szívesen.:) Nem mondhatni, hogy az I.P.C. agyonreklámozná a könyveit.
    De aranyos.:)) Szerintem a második sokkal jobban sikerült.

    Pilla: szerintem megpróbálkozhatnál vele, könnyen lehet, hogy tetszene.;)
    Oké, ízlésficamos vagyok, mindenkinek tetszik az első rész borítója, csak nekem nem.:D

    VálaszTörlés
  8. Igenis :) :) nekem is azt súgja valami, hogy tetszene :)

    VálaszTörlés