2013. január 17., csütörtök

Szisz-szösz

Mert rám tört a közléskényszer.

- Sütni akarok. Most. Sokat. Trinity blogja kész horror ebből a szemszögből, kb. minden receptjét ki szeretném próbálni, jelenleg ezeken akadt meg a szemem:
Málnás brownie
Túró rudi torta málnazselével
Túrós pogácsa
Epres pite (kit érdekel, hogy most nincs eperszezon...)
Túrós pite barackkal, ribizlivel (de legalább mirelit ribizli van, nem mintha jelenleg lenne lehetőségem a sütéshez, sebaj)
Asszem, készítek a fejléc alá egy oldalt az elkészítendő receptekről.

Itt kezdtem el kegyelemért könyörögni a fészekrakó énemnek, hogy csukjuk be az oldalt.

- Mit is akartam még írni? Ja, megvan, azt a fontos információt szerettem volna közölni, hogy a tegnapi napsütés után itt megint borongós hidegség van, és olyan szinten zombi vagyok, hogy csak levelezésre vagyok képes Nimával meg Nokedlivel (meg sütikre gondolni), legszívesebben bekucorodnék a kanapé sarkába és induljon a betűmaraton.
Mit olvassak a Királyné lettem után? Valami listamentes olvasmányra vágyom, legyen Ginny néni?



2 megjegyzés:

  1. az a túrós pite valami isteni. meg az összes többi is. az a baj, hogy hiába eszek helyettük szendvicset.:))

    olvassál most readeren.

    VálaszTörlés
  2. Én is. Baromi éhes lettem a sütikre.

    Hmm, igen, csak még nincs tokom, addig nem nagyon merem szállítgatni, és holnap megyünk haza.

    VálaszTörlés