2015. augusztus 4., kedd

További megjelenések

Lassan közeledik az ősz, sé vele szaporodnak az érdekesnek tűnő megjelenések.

A Molyon már mindenki összenyálazta a monitort Mary E. Pearson új regényének borítója miatt:

Mary E. Pearson: Az árulás csókja

Anno szerettem olvasni Az imádott Jenna Foxot, komolyabb hangvételű YA-ként emlékszem rá, de nem tudom, elég vonzóerő lesz-e a nosztalgia. A kiadó blogján találhattok bővebbe információkat a kötetről.

Az Agave három újdonsággal rukkol elő, mindegyik erősen birizgál; az első azért, mert Dan Simmonsról van szó és a Marsra helyezett Trójáról, a második azért, mert történelmiféle regény, a harmadik pedig komolyabb Moore-nak ígérkezik, nem olyan agyatlan idétlenkedésnek, mint mondjuk a Csak egy harapás. Bővebben itt olvashattok róluk.

Dan Simmons: Ílion
Manda Scott: Tisztítótűz
Christopher Moore: Bolond





3 megjegyzés:

  1. Nekem az Imádott Jenna Fox bejött, úgyhogy majd ezzel is teszek egy próbát :-)

    VálaszTörlés
  2. Manda Scotton még gondolkodom, a Rómás könyvét eléggé untam, de ennek tetszik a témája :) Simmons meg Moore meg úgyis kötelező :)))

    VálaszTörlés
  3. Csenga: várom, mit írsz róla.:)

    Ilweran: én jól elvoltam vele. Nem néztem meg, hány oldal, de ez a nő nem érzi jól magát, ha nem féltéglát ad ki a kezei közül.:)

    VálaszTörlés