2020. május 31., vasárnap

Májusi zárás

Amennyire megindultam az előző hónapban, annyira jól viselkedtem májusban: nem vettem egy darab könyvet se.

Olvasás szempontjából ez a hónap a képregényeké volt, a már említett hétvégi, ebéd utáni pilledt percekben.

Brian Michael Bendis: Jessica Jones: Alias 1. Alan Moore: Halo Jones balladája Cormac McCarthy: Suttree Alan Moore: V mint vérbosszú Charlotte Link: A nővérek háza
Jason Aaron: Thor: A mennydörgés istene Brian Michael Bendis: Come Home

Néhányról már írtam is pár sorban, összességben elégedett vagyok velük, a Jessica Jones - Alias második része fényévekkel jobb, mint az első, és összehasonlítás nélkül is nagyon-nagyon szuper, fergeteges párbeszédek vannak benne és mindkét történet izgalmas. 
A Suttree kemény falat volt, de meglepően gyorsan lebirkóztam. Az igazi büszkeségem viszont A nővérek háza elolvasása, ami olyan régóta vár a sorára, hogy a virtuális polcaim végigböngészése alapján még a Várólistacsökkentésbe se mertem belerakni (peidg úgy emlékeztem, többszörös túlélő) és a beszerzése mellett nem szerepel dátum. Néha mérgelődtem rajta, de nem volt rossz.

A többiek májusa:
Nita
PuPilla
Nikkincs
Heloise
Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése