2014. december 12., péntek

Imádok buszozni

Lájkalom
Príma budiár
Trágya eladó
Válogass ökosan
Butorta (ez nem tudom, mi lehet, de remek szóvicc-alapanyag)

Továbbá ma este a derengő kékes fényben végighallgathattam a többi utassal egyetemben egy faszi elmélkedését arról, hogy S.-nak nem sárga az anyateje, azaz nem zsíros, vagyis nem jó a babának, és tápszert kellene neki adni. A tejet csak csokikockák hozzáadásával szeretem fogyasztani, tehát nem a témát akarom megvitatni, csak a helyzet abszurditását akartam bemutatni.

Remélem, vasárnap eljutok egy könyves postig is és nemcsak macskaalom-reklámokról számolok be. Hihi.


5 megjegyzés:

  1. Mivel a Lájkalomnál a macska a nagyi cicájára hasonlított, azt Benjinek kellett hívni, a BudiÁrosra is nevet kellett találni, az Szőrgombóc lett. Egyébként mind a kettő az óvoda udvarán lévő hirdetésfelületen volt.

    VálaszTörlés
  2. Annyira bírom, hogy
    - egyesek mennyire jobban értenek az anyatejes tápláláshoz, mint a nők szervezete
    - és mindezt képesek nagyközönség előtt megtárgyalni :D
    Bizarr.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ezek a macskás szóvicces hirdetések csodásak. :) Nekem a kedvencem a szóvicces boltnevek, mint a Túró Ruci és a Turva Jó használtruha boltok. :)

    VálaszTörlés
  4. Ilyenkor hálás vagyok az antiszoc természetemnek, minek köszönhetően bármiféle tömegközlekedési eszközre kizárólag zenével a fülemben szállok fel - így szerencsére süket vagyok a körülöttem nyilvánosan magánéletet élőkre, önjelölt filozófusokra, politizáló nagymamákra :)))

    VálaszTörlés
  5. Lobo: :DD
    szeee: az ilyen okos pasikat nagyon bírom.:P
    Nita: úristen, ezekkel még nem találkoztam.:D
    Ilweran: nekem ez az opció valamiért nem fekszik, meg főleg akkor hallgatok zenét, ha nagyon elegem van és a saját gondolataimat sem akarom hallani.

    VálaszTörlés