2015. március 25., szerda

Amitől eldurran az agyam

- Jó napot kívánok, ezüst ceruzát szeretnék.
Elé rakom a vaskosabb derekú Faber-Castellt és a karcsúbb Kohinoort. Azt hiszem, ezüst ceruzából bőven elég kettőt tartani egy kicsi és több profillal rendelkező üzletben.
Reakció: - Vékonyabb nincs?

Nagyon remélem, hogy ilyenkor nem jelennek meg a gondolataim a fejem fölött. De biztos nem, mert visszajött a Kohinoorért, sőt! Elvitte az aranyszínűt is, pedig az még drágább!

A másik:
- Olyan ceruzát szeretnék, aminek, ha elkopik a hegye, felülről kell betölteni az újat.
Szeretem az ilyen különleges kéréseket. Tudtam, miről van szó (mi a rendes neve ennek a cerkának egyébként?), de mire az agyamban összeállt a kép és előhívta a hőn óhajtott eszköz lakhelyét, beletelt egy kis időbe. Van olyan, hogy zöld, és nyomda van a tetején, meg tollal összesziámizva, kék és sárga színben.
Reakció: - Csajos nincs?
Az volt a szerencséje, hogy fogta a szuggerálásomat, miszerint a sárga elég csajos.

Mindenki szerint olyan fasza dolog, amit csinálok-csinálunk, és tényleg, de az egy hónapos idegbaj-és kétségbeesés-hullámvasút után szeretném, ha kicsit a bőrömbe bújna. Ma reggel majdnem elbőgtem magam, de mégse tarthattam nyilvános összeomlást a metrón, munkakezdés előtt egy fél órával. Még eláztak volna a színes papírok.

Egyébként a top keresések nálunk:
- mignonpapír (ezen az érdeklődőn felhúztam magam, mert közölte, hogy "Nincs itt semmi.")
- szívószál
- sörnyitós kulcstartó
- üvegtapéta
- aranyfüst
- szemüvegtok
- rózsaszín, tollpihés toll (Dr. Szöszi, bazmeg)
- telefonszerelés
- zenélős húsvéti képeslap (nyííííí), a hangsúly a "zenélős"-ön van
Ilyenkor úgy érzem magam, mint egy szemét Mikulás. Nem, nincs, és nem is lesz. Ahogy a kolléganőm szokta mondani: "Szartól a repülőig minden, mi?" De az is tetszik, ami a kedves reakciója a hülyeségekre: "Hát a f**** nem kéne?"

A másik dolog, ami próbára teszi a kereskedő idegeit (főleg, ha sok áruja van kis helyen): hová a fenébe tűnt? Tegnap volt a kezemben egy rakat postairón, ma, amikor kellett volna, persze, hogy felszívódott. Szerencsére volt helyette másik fajta - vékony és vastagabb kivitelben.


6 megjegyzés:

  1. Rózsaszín pihés tollam volt, pont Dr. Szöszi miatt :D (15 voltam, ez talán mentség, igaz, azt a filmet most is imádom.)

    aranyfüst? az mi a ... ?

    Most a postairón és az utántöltős hegyű ceruza nagyon visszahozta a gyerekkori papír-írószer mániámat :)

    VálaszTörlés
  2. ÁÁáááá, nekem még mindig van papír-írószer mánia. Néha csak bemegyek a papírosba, hogy szétnézzek és vegyek 1 ceruzát :)
    Nagyon irigyellek hogy ott dolgozol :). A tollpihés toll is lehet vicces, persze attól függ ki veszi :)

    VálaszTörlés
  3. Meggondoltam magam, mégis szeretek könyvelni. Legalább jópofizni nem nagyon kell senkivel.

    VálaszTörlés
  4. Az üvegtapétán röhögök a legjobban. :D Hát igen, az emberek, és a határtalan hülyeség...

    VálaszTörlés
  5. katacita: nekem is tetszett a film, de önmagában a pihés toll, ááá.:)
    Az utántöltős ceruzát én is imádtam, mennyit elfogyasztottam belőle (mert egy "test" nem volt elég).
    Hogy az aranyfüst mi, azt nem tudom. Nem fogunk hozni.:)

    repkuty: nálam se múlt el, pedig azt hittem, idővel kinövöm. De a Stabilo tűfilcek még mindig beindítják a nyálelválasztásom.:)

    Zsófi: a legtöbb emberrel nincs bajom, csacsogok is velük, mert csak egy eladó/becsüs vagyok nekik, nem a személyes dolgaimra (nem rám, mint emberre) kíváncsiak, de mivel túlérzékeny vagyok, könnyen felhúzom magam.

    Nita: én a mignonpapíron.:)
    Nos, ezt te is ismered eléggé.

    VálaszTörlés
  6. Az aranyfüst az az a cucc amit a karácsonyfára raknak/raktak, mert talán most már "flancosabb" dolgok kerülnek rá. Az az az ezüst hoszzú izé.. :) Vagy lehet arany, ha aranyfüst :)

    VálaszTörlés