2015. március 15., vasárnap

Blöeeee

Ez a jól megfontolt véleményem a világról (legalább emiatt megérte elolvasni A marsit). De lassan vége lesz ennek az egy hónapja tartó mókuskeréknek - a gyakorlatilag heti hét munkanappal és 10 órás munkával -, és, ami a fő, az idegeskedésnek, mert attól már ölni tudnék.

De egyelőre kikapom a húst a sütőből és megyek munkálkodni.

Ui.: elkezdtem A felolvasót.
Ui2.: a Maxim kiadja Alice Hoffmantól a The Museum of Extraordinary Thingst.
Ui3.: ez pediglen jó.
Ui4.: igen, ennyire kész vagyok.




7 megjegyzés:

  1. Kitartás Amadea! :)
    (Új Alice Hoffmann könyv??? Kell!)

    VálaszTörlés
  2. Remélem, akkor már látod az alagút végét! :)
    Az új A.H könyvnek én is nagyon örülök. Pont mikor elolvastam az Itt a Földönt, néztem utána, hogy mennyi nálunk még kiadatlan könyve van és remélem, hogy a Maxim felkarolja.

    VálaszTörlés
  3. Kitartás, és örülök, hogy adtál életjelet! :)

    VálaszTörlés
  4. Hoffman könyv- Hurrááááááá:-)))

    Kitartást neked!! Vannak ilyen időszakok, de lesz ez még jobb is:-)))

    VálaszTörlés
  5. Kitartást!
    Örülök az új AH könyvnek, pár napja nézegettem az angol kiadást, hogy jó lenne olvasni. :)

    VálaszTörlés
  6. Hasonló dolgok vannak nálam is, kicsit el vagyok fáradva, én a végét sem látom. A felolvasót nem olvastad még? Valamiért mintha az ugrana be, hogy igen, és mintha a te ajánlásodra vettem volna meg. De ha nem így van, akkor az agyam kezdi felmondani a szolgálatot :D Amin nem is csodálkoznék.

    VálaszTörlés
  7. Igazán köszönöm a biztatást, de nem akartok egy kicsit a dublőrjeim lenni?:D Csak egy szabad hétvégét szeretnék, hüpp.

    Dóri: nem láttad a molyon? A Maxim karcolta ki.

    Nikkincs: soha nem lesz vége, úgy érzem.
    Háát, nagyon nem akar menni, bezzeg a YA-k...

    Nita: jobban örülnék, ha nyafogás helyett normális postot tudnék írni.:S Baromi régen volt, amikor több hetes szüneteim voltak.

    Csenga: köszi. Remélem, különben nekimegyek a folyónak.:)

    horsegirl: neked fokozottan ajánlott angolul.;) Én gyáva vagyok, öreg és fáradt, nekem szabad magyarul.:DD

    zakkant: én már síkidegbeteg vagyok, minden idegesít és árrgghh. Nem, még nem, csak ezer éve megvan.:)
    Azért ettől még nem kell kétségbeesni, nem tudhatod mindig, ki mit olvasott és mit nem.:) Majd együtt megyünk az elmeosztályra.

    VálaszTörlés