2015. március 28., szombat

Könyvfesztes bevásárlólista

Tavaly jöttem rá, hogy a könyves eseményeken vásárolni tök jó érzés, mert ilyenkor mindenki - az is, aki egyébként szinte soha - könyvet vesz, és ebből kimaradni nagyon elidegenítő érzés volt. Úgy döntöttem, év közben mértéktartó leszek (már annyira jó vagyok, hogy erőlködnöm se kell), Könyvfeszten és Könyvhéten viszont elengedem magam egy kicsit.

Alice Hoffman: Gyönyörű titkok múzeuma - nagyon örülök, hogy a Maxim végre beszorított egy új Hoffmant a sok YA közé. Már elő is rendelhető 30%-os kedvezménnyel, akár könyvfesztes átvétellel is.

Robert Galbraith: A selyemhernyó - olyan sokat kellett rá várni, hogy ezt az egy hónapot játszva kibírom már.








Ruth Ozeki: Az idő partjain - ez egyelőre a "Nagyon érdekel"-listámon van, de ha a Könyvfesztig sikerül alaposabban megnézegetnem, akár ő is becsúszhat.

Hm, ez ciki, kemény két darab must-have könyvet tudok felmutatni. Azt hiszem, elmúlt a nagy lángolás időszaka, amikor úgy éreztem, megpusztulok, ha egy vágyott könyv nem lehet az enyém minél hamarabb. Ennek nagyobb részben örülök, kicsit viszont szomorú is vagyok miatta - jó volt egy viszonylag könnyen elérhető dolog után vágyakozni.
Van azonban néhány kötet, ami a kívánságlista elején trónol, náluk csak a megfelelő akcióra várok:

Jeanette Winterson: A szenvedély - a léhaság netovábbja; ezer éve megszereztem a régi kiadást, amit még mindig nem olvastam el, de ez olyan szép, hogy még nekem is kell.







Kőrösi Zoltán: Szívlekvár - teljesen beleszerettem a Milyen egy női mell?-be. Ha a Libri esetleg nem tenné be akcióba, megrohamozom a Könyvudvart, ahol Kőrösi korábbi kötetei elérhetők.







Naomi Wood: Mrs. Hemingway - ezt elszúrtam, mert már volt akciós, de biztosan nem utoljára. Nagyon szerettem Paula McLaintől A párizsi feleséget, és tudom, hogy nem kaphatom meg ugyanazt az élményt kétszer, kíváncsi vagyok erre a kötetre.






Jessie Burton: A babaház úrnője - szemet gyönyörködtető kiadás, de megvárok pár véleményt, nehogy bakot lőjek.

Ti milyen könyveket terveztek venni?


14 megjegyzés:

  1. Tyű, én nem is gondolkodtam még el, hogy ott mit szeretnék vásárolni, de szerintem majd a régebbi kiadások közül fogok csemegézni. Életemben nem voltam még Könyvfeszten, szóval nagyon várom ^^

    A babaház úrnőjét most olvasom (2/3-ánál járok), de eddig nagyon durván tetszik. Az eleje furcsa, és fogalmam nem volt, hogy mit várjak tőle, de van egy pont, ahol annyira beindult a sztori, hogy csak a kezemet nyújtottam az ételért és italért, felnézni sem akartam :) Remélem a végében sem csalódok :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem teljesen jó lista, nincs elszállva, és pont ezért bővíthető némi spontaneitással és najó megérdemlemmel. :))) A Selyemhernyó nekem is megvevős lesz, de angolul, úgy van meg a Kakukk is. Majd depóról megrendelem. Hát, izé a babaházat meg már megrendeltem, szintén depóról. Hoffmanra viszont lehet, hogy el fogok csábulni magyarul, majd meglátom. Aztán meg fogok picit turkálni az akciós cuccokban, ott mindig találok ezt azt amire rákívánok. :) A többit nem tudom. Annyira nem nagy nekem se a konkrét listám, de én nézelődni, beszélgetni is nagyon szeretek a feszten, nem muszáj felpakolnom könyvekkel hogy egy tök jó esemény legyen. :))

    Ozekit szerintem vedd meg. Nagyon jó könyv, érdemes.

    Tekla, tök jó, hogy tetszik a babaház :) :)

    VálaszTörlés
  3. Mennyi szépség - Selyemhernyót ajánlom, A szenvedély is nagyon jó, szerintem a te könyved! (Én is majd szeretném új kiadásban megszerezni).
    A Babaház kívánságlistás nekem is, meg a Stallo, Tolkien Beowulfja, na meg az Alice Hoffmann borító meg minden nélkül, de már a kívánságlistámon ül.
    Kinéztem még pár könyvet, de ezek a legfontosabbak :)

    Könyvfeszten egy közös találkozót is meg kellene beszélni, nem? :)

    VálaszTörlés
  4. Én majd' egész nap ott fogok kóvályogni, de majd privizzünk, összefuthatnánk, csak jó sok emberrel kell összefutnom :D :D (aminek tökre örülök!!! :D)

    VálaszTörlés
  5. Ja, mármint szombaton, arra a napra gondoltam XD azt nem írtam oda.

    VálaszTörlés
  6. Az idő partjain én is sokat gondolkodtam, de szerintem már könyvtár lesz, akárcsak A szenvedély.
    A babaház úrnője meg kell, de azért még megvárom, míg páran írnak róla :)
    Nikkincs azt mondta, a Mrs. Hemingway jó nagyon, de még szerintem nem végzett vele, lassan nekem is sorra kell már kerítenem (mert én ám kihasználtam azt az akcijót :))

    Könyvfeszt idén kimarad, de majd megemlékezem róla valami szép könyv vásárlásával. A Stallo nekem is kívánságos, ja meg még a Vadont szeretném nagyon, bár az már megjelent.

    VálaszTörlés
  7. Hmm, mennyi szépség van a listádon! Ilyenkor a legjobb könyvet vásárolni, hisz mindenkit ugyanaz a cél vezérel és én mindig összemosolygok ilyenkor azokkal, akik jól megtömik a szatyrukat :)
    Hoffmant én is kinéztem, ez az egy tuti. Az új Sue Monk Kidd is nagyon csábít, illetve A párizsi építész is. E kettő még lehet, hogy nem most kerül sorra, hanem várok vele akcióig. Viszont A babaház úrnőjére nagyon fáj a fogam, szóval ő is nagy eséllyel indul :)

    Ha a Kakukkszót szeretted, akkor a Selyemhernyót is fogod. Kivitelezés ugyanaz, viszont kicsit több minden derül ki már Cormoranról és a kettősük is jobban összecsiszolódik Robinnal.
    A Mrs. Hemingwayt meg szerintem azok fogják szeretni, akik nem egy szerelmes történetet várnak tőle, hisz ez feleségek-szeretők története, nincs így ebben semmi rózsaszín. Akiknek tetszett A párizsi feleség, azoknak ez is fog, igaz, ez már időben nem csak a bohókás párizsi művészéletről szól. Én szerettem, gyorsan olvasható. Mindenképp ajánlom!

    VálaszTörlés
  8. A Hoffmanon én még gondolkodom, még az előző könyvét sem olvastam el...
    A babaház úrnőjét meg előolvasom neked. ;) :))

    VálaszTörlés
  9. Tekla: hm, tényleg, ezek vadiúj könyvek... pedig nem a kiadás éve szerint szűrtem rá a könyvekre, csak végignéztem a kívánságlistát, hogy mi az, ami érdekel.:)

    Pilla: tényleg, ezzel a két veszélyes tényezővel is számolni kell.:) Hogyhogy Hoffmant magyarul szeretnéd?
    Ozekitől félek egy kicsit, hogy nekem túlságosan japán.

    theodora: látom, van néhány egyezés a listáink között.:)
    Feltétlenül, tavaly szó szerint csak összefutottunk. Nekem is a szombat néz ki, meg a vasárnap, hétköznap esélytelen, hogy eljussak odáig.

    katacita: egyik sem érdekel olyan nagyon, vagy csak óvatos vagy?:)
    A Stallóval kapcsolatban nagyon szkeptikus vagyok. Ha azt mondjátok, hogy jó, majd meglesem a könyvtárban.

    Nikkincs: így van.:) Az új SMK-t sikeresen lehagytam a listáról, szegényt még a kívánságlistára se tettem fel, elfelejtettem...
    Áh, örülök.:) Nagyon szeretem Rowling felnőttregényeit.

    Nita: akkor meg azt én olvasom elő neked.:)

    VálaszTörlés
  10. Mindegyik nagyon érdekel, csak most ezerrel próbálok félretenni, és ezért muszáj felállítanom egy sorrendet. :)
    A Stallóval lehet én is inkább megvárok valakit, Dórit mondjuk :)

    VálaszTörlés
  11. Amadea, nem tudom, igazából a Galambok őrizői is magyarul van meg, de még nem olvastam. Lehet, hogy elcsábulok a múzeumosra a feszt-hangulatában magyarul. :) Meg még borító sincs belőle, lehet hogy túl szépséges lesz, hogy otthagyjam :D
    Az Ozeki még nekem se volt túl japán, pedig én távol tartom magam minden japán és távol-keleti műtől :D túl idegen a kultúrájuk. Itt mégsem volt ezzel semmi gondom, beszippantott.

    Katacita, Miamona is előolvassa nekünk a Stallót :D

    VálaszTörlés
  12. katacita: jaa, hogy a spórolás.:) Az utazásra?
    Szegény Dóri, ő lesz a kísérleti bárány. Meg Miamona.:)

    Pilla: pedig jó a Galambok.:) Az első fejezet kicsit fura, de utána szuper.
    Akkor megnyugodtam.:) Ma kezdtem el a Csipkerózsika-álmot, az se túl japános, szerencsére.

    VálaszTörlés
  13. Miamonának eddig nagyon tetszik! Kémjelentek :D
    Nekem ma jött meg a Miniaturist, gyönyörű az angol kiadás is. :) Alig várom, hogy olvassam.
    A Galambok is sorra kerül majd, piszkálja a fantáziámat, csak hát addig még ez, meg amaz... :D
    Na, szidjuk itt a japán vonalat, erre én Ozekit promotálom, és a Harmóniát olvasom, te meg a Csipkerózsikát, és Ozekire vágyódsz :D a végén kiderül, hogy szeretjük a japánokat! :D

    VálaszTörlés
  14. Úristen, tényleg. Vajon mi jön ezután?:)) Nem mondom, hogy Murakami, mert ő neked nem jött be... de nekem tetszett a Kafka a tengerparton.:D

    VálaszTörlés