2016. október 8., szombat

Tudok főzni

Olyan jól sikerült - értsd: az én kényes gyomrom is elfogadta - a mai ebédre szánt fűszeres-rizses-zöldséges csirkecsíkok, a fehérjével, fagyival és tejszínhabbal felturbózott őszibarackkrémleves és a túrópöttyös bocimobil (valójában boci szelet, de ez jobban hangzik), és annyira megnyugtató, hogy a legutóbbi kirándulásra sütött csokis kuglóf mégis sikerült, hogy vidoran állapítottam meg, kezdek megtanulni főzni.
V.: Szerintem meg tudsz főzni, de mindegy.

Ui.: Mivel a társaspartikon még senkit nem mérgeztem meg, valószínűleg így van.
Ui2.: Az is cuki, amikor a lányok azt hiszik, micsoda fitneszkirálylány vagyok, miközben majd' megdöglök a futás végére - levegőm, az nincs, de káromkodni bírok -, és meg mernék esküdni, hogy az a húsz kiló súly legutóbb még nem volt ilyen nehéz, mint most.
De megnyugtató, hogy hallhatóan másnak is elege van ebből az edzésszarságból (a diszkrét, összeszorított fogakon keresztül jutó nyögéseken túl): az egyik szépfiú húzódzkodás után, miközben enyhe pír lepte el adoniszi orcáján, megeresztett egy akurvaistenbasszameg káromkodást.
Ui3.: Ugye azt nem is mondtam, hogy a szezon legfinomabb lekvárja az étcsokis-vörösboros szilvalekvár? Állati jó lett.




3 megjegyzés:

  1. Ezen a fittnesskirálynőségen én is szoktam mosolyogni. Az átlaghoz képest tulajdonképpen azok vagyunk. Engem gyakorlatilag mindig tátott szájjal bámultak a gyereksétáltató anyukák, amikor látták a társasházban, hogy futni indulok és jól megdicsértek, hogy milyen ügyes vagyok :D (nyilván nem látták, hogy mennyit sétálok közben :D) A munkahelyen meg csak kamilláznak, mikor mondom, hogy nem tudtam abbahagyni az ellipszist, mert mindig jött egy jó dal, amire muszáj volt folytatni. Ez után kínos csönd szokott lenni :D

    VálaszTörlés
  2. Te meg azt nem láttad, hogy én hogyan futok. Fél órát bírok aszfalton, elkényeztetett edzőtermi kocafutó vagyok.:D Teremben meg intervallumosat szoktam, agyilag könnyebb elviselnem, ha tudom, hogy mindjártsétálunkmindjártnyugi. Nálam is elcsodálkoztak már, hogy ja, ezért az alakért tornázni kell, nem alapból ilyen vagyok?:D
    Jársz terembe, esetleg otthon van egy ellipszis trénered?
    Szegény kollégáid, nemcsak a szókimondásoddal, hanem a sportosságoddal is sokkolod őket? Kíméletlen vagy.:D

    VálaszTörlés
  3. otthon van ellipszisem, nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés