2016. október 20., csütörtök

Vicces lány

Három, a lököttségemet igazoló anekdota:

1. Azt olvastam a maratonra való felkészülést taglaló kis futós újságban, hogy gumicukrot is szabad kell enni, ami helyett egyszer gumimacit mondtam a kedvesnek, erre ő:
- Nem gumimacit, hanem gumicukrot.
- Jó, oké, a maci is mértani forma...
- A maci mint mértani forma, szívem!

2. Tegnap este a hitetlenkedő kérdés tőle: - Most jöttél ki a Müllerből, miért akarsz bemenni a dm-be?
(Eh, minek magyarázzam...)

3. Én: Néha annyira utálom magam...
    Ő: Jól van, szívem, nemsokára hazaérünk, és ehetsz.

Sose találnátok ki, mi volt a megelőző diskurzus - nem, nem az, hogy kiloptam egy mókus szájából a falatot.




5 megjegyzés:

  1. :D Én másokra vagyok veszélyes, ha nem ettem, de teljesen értem. A DM-et is. :D

    VálaszTörlés
  2. Dóri: evvan.:D

    Bea: Juj, az éhség, az egy kegyetlen dolog. Nálam olyankor a bokrok is veszélyben vannak.:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók! :)
    Az éhség-rémség teljesen kifordítja magából az embert. :D Nem véletlen az a Snickerses reklám sem. :)
    A maci meg igenis mértani forma, ha akarjuk, punktum. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi.:) Instant hülyeség.
    Tegnap megkérdezték, mit mérek vele. Az éhséget!:D

    VálaszTörlés