2020. március 3., kedd

Februári zárás

Továbbra is visszafogott, szolid eleganciával haladok előre az évben.

Carmen Maria Machado: A női test és más összetevők Tom Sweterlitsch: Angyalok pokla

Habár Machado novellájától a legutóbbi Strahan-válogatásban nem voltam maradéktalanul elégedett, ahhoz eléggé felcsigázott a fülszöveg, hogy előrendeljem ezt a kötetet, aminek a borítója természetesen szélsőséges reakciókat váltott ki. Csak azon húztam fel magam, hogy egyesek szerint a nő terhesnek néz ki rajta. A női magazinok agyonretusált képei a férfiakra is káros hatással vannak.
Az Angyalok pokla molyos vétel volt, ezer éve nem vettem így könyvet, de 1500 Ft-ért kaparinthattam meg egy gyönyörű állapotban lévő példányt (volt pár csalódásom, ezért duplán jólesett ez a vásárlásélmény), persze, hogy nem hagytam ki a lehetőséget. Tom Sweterlitsch másik könyve, a Letűnt világok nagyon tetszett, a molyos eladóm szerint ez még annál is jobb egy kicsivel, remélem, én is így fogom gondolni.


Ian McDonald: Luna – Ordashold Hillary Jordan: Mudbound Truman Capote: Hidegvérrel Garth Ennis: John Constantine, Hellblazer: Káros szenvedélyek

Kemény hónap volt a február, az olvasásokon is látszik, de legalább mind jó volt; továbbra is imádom McDonald holdbeli fantáziatúltengését, a Mundbound - Sárfészek nagyon kellemes meglepetés volt, annyira, hogy már írtam is róla, sőt, a Hidegvérrelről is, ha éppen nem a Holdon voltam, akkor az amerikai Délen csatangoltam (a feldarabolásom, lelövésem kockázata nélkül). A Hellblazert tegnap olvastuk el, közösen hajlongva a kislámpa fényénél. Természetesen más, mint a Constantine, a démonvadász film, cserébe sokkal cinikusabb. Nem ez lesz a kedvenc képregényem, de örültem, hogy elolvastuk.

A többiek februárja:
Nikkincs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése