2013. május 31., péntek

Májusi zárás

Ebben a hónapban is szereztem be könyveket (kicsit sajnos és nagyon örülés), de úgy érzem, a jövő heti Könyvhétnek hála megdöntöm az idei havi rekordomat. Már 16 könyvnél járok, eddig olyan jól tartottam magam, csak most szaladt meg kicsit a lovacska, de ezeket tényleg nagyon szerettem volna beszerezni és várom, hogy olvashassam őket. Magyarán a Könyvhéten kicsit vissza kellene fognom magam, ami nem egyszerű, ha mindenki tobzódni fog körülöttem.

Lőrinczy Judit: Ingókövek Jane Rogers: Jessie Lamb testamentuma Stella Gibbons: Itt sárkányok vannak Gillian Flynn: Holtodiglan

Sarah Addison Allen: Édes élet Diego Marani: Új finn nyelvtan

Az Ingóköveket még a korrektúra idején olvastam, már írtam is róla. A Jessie Lamb testamentuma reci, az Itt sárkányok vannak kemény 100 Ft-ba került és a Nyugatiban zsákmányoltam, három perccel a vonat indulása előtt. A Holtodiglan a régi időket idézi, amikor valamelyikünk elolvasott egy könyvet, és annyira tetszett neki, hogy a lelkesedése mindenkire átragadt, Csengával cseréltem. Az Édes élet (rühellem a magyar címét) szintén csere volt, Neelával, és még két szuper teát is kaptam mellé, köszönöm itt is.:)
Update: és még ma becsúszott az Új finn nyelvtan, aminek már a címébe is szerelmes vagyok. Reci a Parktól.


A többiek sem voltak ám szentek:
PuPilla
Theodora
Nikkincs
Shanara
Pöfivonat


2 megjegyzés:

  1. Na, hát te sem bűnüztél sokat, reci, meg cserék, az szinte nem is számít!
    Az Édes életre kíváncsi vagyok, remélem hamar sorra keríted. Amúgy a Holtodiglanos lelkesedés rám is átragadt, csak én angolul fogom olvasni (belátható időn belül) :)

    VálaszTörlés
  2. Á, nem, dehogy, hiszen nem gyarapodik a várólistám általa, nem ám:D
    Sztem tetszeni fog az Édes élet, a Waverley-t is imádtam. Szeretném hamar elolvasni, csak előbb be kell fejeznem a Száz év magányt, utána jön a Jessie, aztán majd meglátjuk.
    Váá, tök kíváncsi vagyok a Holtodiglanra is.

    VálaszTörlés