2013. december 17., kedd

Nézzük, hogy állnak az idei tervek

Katacita nyomán kedvet kaptam még egy ilyen tárgyú posthoz, bár korábban már írtam egy ilyet. De csacsoghatnékom van, a fejemben meg egy nagy monoszkóp, úgyhogy éljen az önismétlés.
Ja, két helyen sikerült megégetni a kezem (ne nyúlkáljatok puszta kézzel a kályhába), vasárnap este meg vagy szétpukkadt egy ér a másik kezemben, vagy nagyon megütöttem. Csak azt nem tudom, hogyan, ennyire nem brutális művelet a szemöldökigazítás.

Amiket beképeztem a korábbi postba, elolvastam, még abban a hónapban - Hollókisasszony, Kafka a tengerparton, Bernadette, A szél neve -, befejeztem a White Oleandert és Blok verseit is. Elfogyasztottam  a maradék várólistacsökkentősek közül A temető könyvét és túl vagyok a felén a Suriknak, amit imádok, legszívesebben egész nap azt olvasnám. Még maradt hét, ennyit biztos nem fogok elolvasni, és roppant nagy kedvet érzek némi összevissza olvasáshoz. Ha már úgyse végzek idén a túlteljesítéssel, akkor nem mindegy, ha jövőre marad?:) Jobban szeretek úgy olvasni, hogy a következő olvasmányom meglepetés, nem vagyok én ipartelep-vezető.
Ljudmila Ulickaja: Odaadó hívetek, Surik Paul Éluard: Éluard versei Helen Oyeyemi: White is for Witching
Amit szeretnék még idén letudni, az a Surik, Paul Éluard versei (egyszerűen muszáj volt kivenni a könyvtárból) és a White is for Witchinget. Nem bírtam neki ellenállni, na.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése