2013. december 1., vasárnap

Novemberi zárás

Kérem szépen, én olyan jó voltam, mint egy angyal. Csak három könyvet szereztem be - és mindet el is olvastam!

Audrey Niffenegger: Hollókisasszony Audrey Niffenegger: The Three Incestuous Sisters Dan Simmons: Endymion felemelkedése

A Hollókisasszony reci, a The Three Incestuous Sisters vásárlás volt - nem akartam neki ellenállni, és nem is bántam meg, a két illusztrált kötetről itt írtam bővebben. Az Endymion felemelkedése, ez a magasztos féltégla szintén reci volt, és már szintén elmélkedtem rajta egy sort.

Nézzük a másik oldalt. Novemberben kilenc könyvet olvastam:

  1. Kafka a tengerparton - a nagy mumus
  2. Hollókisasszony
  3. The Three Incestuous Sisters
  4. Hová tűntél, Bernadette?
  5. Endymion felemelkedése
  6. Szólít a szörny
  7. White Oleander
  8. Édes élet
  9. A szél neve

Az az öt, amit októberben kiszemeltem, köztük van, úgyhogy tök jó. Decemberre maradt kilenc könyv - a várólistacsökkentés túlteljesítési maradványa -, ami pont egybevág a havi adagommal. De nem biztos, hogy pont ezeket fogom olvasni, attól függ, mihez lesz kedvem.

A többiek:
katacita - beszerzés és kedvencek
zakkant
Dóri
PuPilla
Nikkincs
Nita


7 megjegyzés:

  1. Hú, A szél neve? Hogy tetszett???

    VálaszTörlés
  2. Kellemes volt, de nem lettem rajongó (ne utálj meg).

    VálaszTörlés
  3. :D nem utállak... van ilyen :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, mennyi könyvet elolvastál! Abból is látom, hogy a november milyen hosszú volt, hogy a Hollókisasszonyos bejegyzésed mintha ezer éve lett volna.

    VálaszTörlés
  5. ilweran: akkor jó.:)

    katacita: azt én is így érzékelem.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó voltál! Főleg, hogy el is olvastad, amiket vettél :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi.:) Niffeneggernek hála nem volt nehéz.

    VálaszTörlés