2022. április 2., szombat

A márciusi zárás

 Márciusban sem vettem könyvet, ezen lassan illene változtatnom.




Elég jó könyveket olvastam a múlt hónapban; az Alkony Motel egy kicsit sántított - nem tudom, honnan jön újabban az a késztetés, hogy a korai könyvmolykoromat idézően efféle (misztikus) thrilleket olvassak -, Lydia Davistől kicsit tartottam, mert A történet vége című regényével kicsit elmentünk egymás mellett, de a töredezett stílus nagyon jól állt ezeknek a rövid, sokszor száraz humorú szösszeneteknek.
Ted Chiangnál sejtettem, hogy csak jóra számíthatok (és legalább nem döngölt a földbe, mint Ken Liu), a Rekviem egy gyilkos asszonyért pedig totális meglepetés volt, nem hittem volna, hogy ennyire elvarázsol, nagyon örülök, hogy kivettem a könyvtárból.

A többiek márciusa:
Dóri - aki majdnem minden márciusi szerzeményét elolvasta
Kata - aki megnyitotta a Balaton-szezont
PuPilla - aki csak úgy hasít a Várólistacsökkentésben


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése