2013. november 9., szombat

Egy szerintem jó lista - Az évtized könyvei, és egyéb lelki balgaságok

Nos, nem hittem volna, hogy a saját, pillanatnyi listamizériám másokra is átragad, azt meg pláne nem, hogy néhányan el is szomorodnak. Nem akarok ezen sokat lovagolni, de:
- senki nem lesz attól több, ha kipipálhatja a világ tíz legfontosabb könyve, vagy mittoménmilyen listája minden tételét. A titok (szerintem) a hozzáállásban rejlik, a világ iránti érdeklődésben és rácsodálkozásban, meg egyéb lükeségekben. És abban, hogy ne legyünk sznob görények (legalábbis nem állandóan).
- attól se, ha valaki 275 könyvet olvas el évente.

Ezek után belinkelek egy számomra kedves összeállítást, Az évtized könyveit, amit mi, bloggerek állítottunk össze a régi szép, nosztalgiás időkben.
50-41
40-31
30-21
20-11
10-1

Amúgy az eltervezett olvasmányaimat jól pofán csapta az Endymion felemelkedése a maga szerény 800valahány oldalával. Ha befejezem a Kafkát és elolvasom ezt, ügyes leszek. Mondom úgy, hogy ma egy sort sem olvastam.



4 megjegyzés:

  1. Mint tudjuk, én is imádom a listákat, de tényleg az a gond velük, hogy lehet, hogy a fele nem is érdekel azok közül a könyvek közül, amelyek rajta szerepelnek, innentől kezdve meg máris nem olyan érdekes a dolog. Többek közt ezért is csináltam magamnak egy sajátot, na majd ha azt kipipáltam, akkor boldog leszek:)

    VálaszTörlés
  2. milyen jó, hogy valaki még emlékszik rá, mit csináltunk 3 évvel ezelőtt. :D

    VálaszTörlés
  3. Katacita: ez így van.:) Nekem is van saját listám, sőt, listáim.

    Nima: Lobo érdeme, bár híven őriztem az emlékeimben a listát. Tök jó volt.

    VálaszTörlés
  4. De végülis a listázással újraéledt a körbeposzt, szóval azért csak jó valamire :)
    Még 3 jön:) Mert anno is 5 részben tettem fel, s most csak másolgattam, nem szerkesztgettem újra.
    Ja és tervezem átpakolni és előhozni a süllyesztőből a régi blogger interjúkat is :P

    VálaszTörlés