2015. február 9., hétfő

Ez inkább nekigyűrkőzés

Kíváncsi vagyok, ki lepődik meg:

Philippe Boulle: Különös beavatás
"Regina Blake meg van győződve arról, hogy édesanyja összeesküvés és gyilkosság áldozata lett, ezért a kötelező illemmel és a szükséges megfontoltsággal mit sem törődve próbál fényt deríteni az igazságra – a bűnösöknek lakolniuk kell. Ám kutatásai során válaszok helyett csak a veszély, a bűn és az érzékiség titkos világának újabb és újabb jeleire bukkan. Kalauza és irányítója, a gyönyörű Victoria Ash támogatásával egyre több fátylat lebbent fel a homályba burkolózó létről, míg az szörnyű valójáig nem meztelenedik előtte.
Vajon az igazság a kárhozatnál is fontosabb?"


5 megjegyzés:

  1. Én ezt olvastam tiniként, de semmi sem rémlik belőle.

    VálaszTörlés
  2. Nima: asszem, te írtál róla még régen, és nagy lelkesedésemben megvettem. Persze évekig hozzá se nyúltam, ahogy a mellékelt ábra mutatja.:)

    Zsófi: talán jobb is.

    VálaszTörlés
  3. pár éve még sztem nagyon bejött volna neked, de most kíváncsi leszek, hogy fogod bírni. :D

    VálaszTörlés
  4. Borzasztó volt.:D 16-17 évesen jobb lett volna.

    VálaszTörlés