2016. április 10., vasárnap

Színátmenetes pacsmagolás

Avagy a gyerek megint játszott a festékeivel.
Tényleg van egy pont a lakkozásban, amikor élvezem, hogy összevissza kenek mindent magam körül és persze saját magamon is. Később, amikor a tizenötödik kozmetikai vattapálcikát használom el, és bűzlöm az acetontól, már nem találom annyira viccesnek. Ismét megállapítom: lehet, hogy nem hülye ötlet körbecelluxozni a körmöket, vagy olyan nyákot venni, amire nyugodtan folyhat minden, mert dolgunk végeztével egyben le lehet húzni az egészet.

Valami átállítódhatott az agyamban, mert mostanában nagyon tetszik a narancs-és citromsárga szín (jaj, ne, csak az élénk neonzöldet ne!), holott korábban irtó rondának találtam mindkettőt. Ennek örömére tegnap este egy igazán... feltűnő formációt hoztam össze; Millabell a fejét fogja csóválni, mert korábbi fogadalmammal ellentétben mégis vettem Rimmell lakkot, a Rita Ora kollekcióból a Tangerine Tent árnyalatot. De ha egyszer annyira jó színe van! Az eperpirosnak szerencsére megtaláltam a tökéletes hasonmását a Golden Rose Rich Color szériájában - ez azért jó, mert eddig nem volt gondom a minőségével és a fedésével, remélem, így is marad.
Elsőként a MoYou nyomdázójával próbálkoztam, de a lakk fele rajta maradt. A kozmetikai vatta meg beitta egy másodperc alatt, ezért kínomban előkotortam egy új mosogatószivacsot.:))) Tudom, hogy tré megoldás, de még ezzel működött a legjobban a dolog. Minden körmömön kétszer kellett végigmenni.
Az a jó a gradientben, hogy nem muszáj tökéletesen pacsmagolni vele, ha a két színréteg a második menetnél nem pont egymásra kerül, nem történik baj, csak arra kell figyelni, hogy a használt szivacson a két szín egymásba érjen, és hogy a köröm felületét fedjék le. Továbbá
Az első próbálkozás nem lett tökéletes, főleg a jobb kezemen nem, egy-két helyen buborékos lett a lakk. Ebből azt a fantasztikus következtetést vontam le, hogy nem muszáj olyan sok lakkot kenni a szivacsra, mert nincs ideje és alkalma megtapadni és rendesen megszáradni.
Kentem rá egy kis Fairy Dustot, hátha az segít a tatarozásban. Király ez a topper lakk, ápol és eltakar.:) Mivel este csináltam, villanyfénynél - és a kisasztal fölé görnyedve -, látszik, hogy a széleken maradt némi felesleg, de igazából nem szeretném sokáig viselni ezt a művet, legkésőbb hétvégén csinálok új manikűrt.
A watermarble-val ellentétben ez a manikűr technika jobban tetszik, csak még sokat kell tökéletesítenem, és egy jobb szivacsra is szükségem lenne.

Ja, és legközelebb biztos, hogy teszek az asztalra egy műanyag tányéralátétet, és arra folyhat aceton, lakk, mert a papírtörlő nem a megfelelő védelem az asztallap számára.


4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, ha lesz türelmem hozzá, egyszer én is kipróbálom. :) Mondjuk én egyszer csináltam ilyen átmenetet, de szimplán csak a lakkok ecseteivel, és nem is lett rossz. :)

    VálaszTörlés
  2. Azt majd én is kipróbálom, mert sokkal egyszerűbb és kevesebb mocsokkal jár.:)

    VálaszTörlés
  3. :D:D:D
    Fejet nem csóváltam, csak nagyon vigyorogtam :) A gradient irtó jól sikerült, nagyon tetszik ez a párosítás.
    Én alapból úgy lakkozok, hogy az asztalon van egy textil tányéralátét, azon egy fehér frottírtörölköző, azon meg 2 réteg papírtörlő. Így biztonságos :)
    Egyébként pénteken voltam glamúrnapozni, és a Rimmel-állvány előtt 10 percet toporogtam a féláras kuponommal, mert nem tudtam eldönteni, hogy vegyek-e tőlük lakkot, vagy sem. Az új Gel-lakkok tetszettek üvegben, de nem találtam fedőlakkot hozzájuk, így otthagytam. Szóval nem csak Te tudsz elgyengülni :D
    Végül púdert vettem.

    VálaszTörlés
  4. Nem sikerült annyira jól, nem oszlottak el egyenletesen a színek, de messziről, bandzsítva nézve egész jó.:D
    Tegnap már úgy csináltam, hogy egy viaszosvászon tányéralátét volt az asztalon, mellettem előre letépkedett papírtörlők. Ennek ellenére a tenyerem hótt mocsok lett, úgyhogy legközelebb az alátétre fogom rakni a papírtörlőt.
    Nagyon remélem, hogy a géllak őrület engem békén fog hagyni.:)
    A púder nagyon jó kis kompromisszumos megoldás.:D

    VálaszTörlés