2017. október 23., hétfő

(Teg)napi

A tegnapi, min. 10 km-esre tervezett futás 6 km-nél meghiúsult, miután tiszta erőből elkezdett zuhogni az eső. Tette mindezt azután, hogy elmúlt az egész oldalamat megbénító szúró érzés és kezdtem élvezni a futást.

A Magyar Posta jön nekem egy hajfestéssel, miután pénteken (négy napos csúszással a hivatalos szállítási idő után) cseszett becsengetni, hogy megjött a csomagom, helyette csak bedobott egy értesítőt - miközben egész nap otthon voltam.

Mégiscsak tűrhetetlen, hogy felnőtt létemre felkapnak a székről és elfenekelnek, mint egy hat évest, mert jégkrémet akartam ebédelni.

Azt már le se merem írni, hogy a futás következtében 41-esre nyúlt meg a lábfejem. Az a szerencse, hogy a 40-es cipőtáramat nem kell lecserélni, mert mind jó még rám.


7 megjegyzés:

  1. Ez a futás veszélyes dolog, inkább nem kockáztatok! :D
    Azt mennyire utálom én is, ha otthon vagyok, és mégis csak az értesítő lobog a ládában. :(

    VálaszTörlés
  2. A test nem-gondozása sokkal veszélyesebb.:)
    Ez általános? Mert a postásoknak is több munkát jekent, semmilyen szinten nem éri meg azzal szarakodni, hogy nem csenget be. Bezzeg a jehovisták megtalálják a csengőt.

    VálaszTörlés
  3. Tudom, tudom, gondozom azért, ne aggódj. :))
    Nem, amúgy szerencsére nem. Nálunk helyettesítő postásnál fordul elő csak, egyébként normin csinálják.

    VálaszTörlés
  4. Neked is megnyúlt a lábfejed? Azt hittem, hülye vagyok, amikor passzos lett a régi Saucony-m 😁
    A postás nálunk sem csenget, csak dob...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemcsak nagy lábon élek, hanem szenilis is vagyok - a régi cipőm is negyvenegyes, de biztos, hogy nyúlt egy kicsit a lábfejem (eleve hosszú és keskeny), mert a pasztellszínű balerinám már veszettül nyomja a lábujjam.:(
      Az új cipő is Saucony lett, ők gondolnak az arisztokratikus lábfejjel bíró emberekre.:)

      Törlés
    2. Én 39-est hordok szinte mindenből, a régi Sauconym már nem tudom, hányas volt, de csak abban nem veszett el a keskeny lábfejem, úgyhogy idén is rástartoltam a Saucony-ra, de egyik se volt elég keskeny! Végül egy Brooks és egy Nike maradt, úgyhogy hazavittem egy 42-es Nike-t 😁
      Szóval ezt mondják arisztokratikus lábfejnek? Jó tudni 😂

      Törlés
    3. Te nyertél a keskeny lábfej-versenyben.:)) Amiket próbáltam a Nike-k közül, nekem kényelmetlen volt.
      Nem tudom, minek hívják, én dacosan ehhez ragaszkodom. Nem béna, nem nyomi, arisztokratikus.:P

      Törlés