2012. július 20., péntek

Válogatás

Ezúttal semmilyen tematikai meghatározás nem vezetett:


Amanda Foreman: A hercegnő
[post]

Emlékszem, egy vizsga után betértem a Szépséghibás Szandiba (más kocsmába járt, én könyvesboltba) és hirtelen ötlettől vezérelve leemeltem a polcról. Kicsit tartottam tőle, mert láttam, hogy nem éppen könnyed, történelmi romantikus regényről van szó, de nagyon jó pillanatban találkoztunk, még a politikai részek is képesek voltak lekötni.



Fannie Flagg: Sült zöld paradicsom
[post]

Na, ez már ultrakönnyű, az általam nagyon favorizált Délen játszódik, természetesen forróságban, úgyhogy ideális nyári olvasmány.






Joyce Maynard: Baby Love
[post]

A mai napig nem tudom eldönteni, mennyire tetszett a könyv, valahol a közepes táján ingadozom. Jó volt, mert egy olyan oldalát mutatta meg az anyaságnak, amit a habosbabos, édibédi pocaklakós cikkek meg könyvek soha nem említenek, másrészt annyira idegen volt tőlem ez a környezet, ez a mentalitás, hogy nem tudtam átérezni. De az olvasás megbánásától nagyon messze vagyok, sőt, szerintem megéri azt az egy-két délutánt.


Karen Joy Fowler: A Jane Austen Könyvklub
[post]

Ez a könyv azért volt számomra nevezetes, mert idilli nyári napokat idéz, kicsit a könyv hangulata is ilyen, valahogy megnyugtatott. Ültem a szobában, ölemben aludt a három kismacska (a negyedik egy dobozban, melegítőpárnán), és semmi gondom nem volt.




Tom Wolfe: Én, Charlotte Simmons
[post]

Ez a könyv baromira idegesített, pontosabban Charlotte-ot tudnám a mai napig úgy megrázni, hogy a fogai körmérkőzést vívjanak a bennmaradásért, olyan mérhetetlenül dühös vagyok rá, ezért is ajánlom - nem rossz könyv ez, tulajdonképpen egy fontos problémára hívja fel a figyelmünket.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése