2012. szeptember 17., hétfő

Két személyes kép

Kicsit (nagyon) elmaradtam ezekkel a fotókkal, de jobb későn, mint soha alapon kiteszem őket:


Kivételesen nem a könyvek, hanem az őket támasztó macskák a lényeg - különben is, ezek a kedves könyvei, nem az enyémek:P -, igazán elragadó ajándékok, nem számítottam rájuk:) Névnapra kaptam őket, természetesen Tőle. Köszönöm:*


Ők pedig a második közös konyhai művészkedésünk (először bundás kenyeret sütöttünk:) eredményei, üdvözöljétek Őfenségüket, a Túrógombóc kolóniát!:D Illetve már csak múlt időben lehet beszélni róluk, könyörtelenül elpusztítottuk kedves teremtményeinket. Roppant büszke vagyok magunkra, egyszerűen tökéletesek lettek, nem estek szét, és a tejfölös-áfonyalekváros öntet is fenomenális ötlet volt, bár nekem továbbra is a porcukor marad a kedvenc köretem.





9 megjegyzés:

  1. Azok a könyvtámaszok!! gyönyörűek!!!!!

    A gombócok is:D

    VálaszTörlés
  2. A könyvtámasz irigylésre méltó. :D A túrógombóc viszont, nyamm. :D

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, a zuraknak fel lett adva a lecke:D Gombócot szívesen főzök nektek egyszer (vagy többször) :)

    VálaszTörlés
  4. Pilla: azért a macskákat nem ettem meg:D

    VálaszTörlés
  5. Kedves Amadea!
    A Vándorköny ajándék könyvlánc játékra szeretnélek meghívni téged és az olvasóidat is. További részletek itt http://olvaso-naplom.blogspot.ro/2012/09/vandorkonyv.html

    Mindenkit szeretettel várok.

    VálaszTörlés
  6. Úristen, ez a cicás könyvtámasz. ** Tényleg tud kedves lenni ez a kedves, ha akar. :))

    VálaszTörlés