2012. szeptember 12., szerda

Még ezek is

Kíváncsi vagyok, hány könyvvel fogok gyarapodni év végéig, megint van néhány kiszemeltem:

1. Pintér Bence - Pintér Máté: A szivarhajó utolsó útja - egy ideje mondogatom, hogy félreteszem az ifjúsági irodalmat, de ez annyira jól hangzik, amióta először olvastam a kiadó blogján róla, mocorkál bennem az érdeklődés. Október 9-én fog megjelenni, és az Agave boltjában 35% kedvezménnyel előrendelhető. | fülszöveg

Bővebb információ itt.

2. Mary Horlock: A hazugságok könyve - szintén ifjúsági regény, de egészen más stílusúnak tűnik. Megjelenés: 10. 22. (Scolar) | fülszöveg



3. Ljudmila Ulickaja: A mi Urunk népe - Ulickajával szégyenletesen le vagyok maradva, de ettől függetlenül a kívánságlistán a helye. Megjelenés: október (Magvető) | fülszöveg



4. Emma Forrest: Visszhangzó szavak - a pszichiáter-páciens kapcsolat Az ötödik Sally óta érdekel, remélem, nem fogok (nagy) bakot lőni ezzel a könyvvel. Megjelenés: 09. 30. (Athenaeum) | fülszöveg



5. Nyáry Krisztián: Így szerettek ők - nagyon szeretem azokat a könyveket, amelyek színesen (nem azt értem alatta, hogy "kiszínezve") mutatják be írók, költők és más művészek életét, Nyáry Krisztián Facebook-oldalát már ismertem (talán cseri mutatta? Nem, Nita), ezért duplán örülök a kötet megjelenésének. Ja, és persze gyönyörű a borítója. Megjelenés: ? (szeptember 18-án lesz a bemutatója, 16:00-tól) (Corvina) | fülszöveg



6. Alexandra Popoff: Szofja Tolsztaja élete - évekkel ezelőtt valamelyik újságban olvastam egy érdekes cikket a családról, ezért is örülök, hogy megjelenik ez a könyv. Megjelenés: 09. 25. (Európa) | fülszöveg



7. Lev Tolsztoj - Szofja Tolsztoj: Kreutzer-szonáta / Ki a bűnös? - az előbbinél is különlegesebb kötet, Tolsztoj házasságról, férfi-nő kapcsolatáról írott művére felesége megírta a "második nem" válaszát, amely eddig nálunk nem jelent meg. Megjelenés: 09. 05. (Európa) | fülszöveg


8. Charlotte Rogan: Mentőcsónak - egy hajótörés túlélőinek története, az egyik szereplő, Grace naplóján keresztül. Kicsit hatásvadász a fülszövege, amikor végigpörgettem a Libri előjegyzési listáját, az első két mondat alapján simán áttekertem rajta. Megjelenés: 09. 28. (Kossuth) | fülszöveg


9. J. M. G. Le Clézio: Uránia - még nem olvastam a szerzőtől semmit, de a fülszöveg alapján jó regényt szimatolok. Megjelenés: 11. 15. (Ulpius) | fülszöveg




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése