2016. március 11., péntek

Ahhoz képest

Ahhoz képest, hogy este úgy indultunk neki a plázának, hogy veszünk nekem túranadrágot és valami meleg cipzáras felsőt, vettünk hat DVD-t. Amennyire szerettem tíz évvel ezelőtt vásárolni, most annyira utálom, főleg a nadrágtól és a kabáttól kapok elmebajt. A 34-es hosszú futósnadrág - eleve alig volt már bélelt, gondolom, azért, mert lassan vége a szezonnak - éppen rám jött volna, de nem tartottam egészségesnek erőltetni, mind a nadrág, mind az én szempontomból. Ellenben állati melegem volt és faszául fájt a fejem az időjárás-változástól, úgyhogy a további kiszemelt üzleteket hagytuk a fenébe, ha eddig kibírtam a túrákat V. egyik nadrágjában, ezután is menni fog, vagy mehetek cicanadrágban, jókora készletem van belőle.

Ha már így betáraztunk filmekből*, eldöntöttük, hogy házi mozizást tartunk, átültetjük a növényeket, könyvespolcokat és papírokat rendezünk, beáztatjuk a fehér pólókat és a télikabátokat, szóval rengeteg izgi programunk lesz, V. elmegy Képregénybörzére, én szeretném elolvasni a Watchment, írni végre a Régimódi történetről, befejezni a Felkavaró tartalmat, kitenni a Bow Good Godjáról a postot (ez egy körömlakk, mindenki ismét átpörgeti ezt a postot az RSS-ében).

*Az ízlésünk változatosságára nem lehet panasz:
- Grand Budapest Hotel;
- A lázadás kora: Michael Kohlhaas legendája;
- A Sierra Madre kincse;
- Fel!;
- Dredd;
- Az üldözött.


2 megjegyzés:

  1. Tök jó tervek :) rám tavaszi nagytakarítás vár, szívesebben mennék még nadrágot venni is (pedig tudoood...) de hát valamikor ezt is meg kell csinálni.
    Óóó, Grand Budapest Hotel <3 Jó filmezést :D

    VálaszTörlés
  2. Túl vagyunk a kiránduláson és a társason, hajnali háromkor feküdtünk le.:D Én ma tartottam nagytakarítást (nem volt tervben, de feszültséglevezetésnek jó volt), még a villanykapcsolókat is lemostam, még festékpöttyösek voltak.:D És kimostam az összes, de tényleg az összes ruhát, meg áztattam is, kegyetlenül elfáradtam. Olyan mikroklímát teremtettem a lakásban, hogy ha lennének orchideáink, burjánzanának.
    Köszi, én is imádom azt a filmet.:))

    VálaszTörlés