2012. június 28., csütörtök

Asszociációs post

Vagyis sok-sok kép Az almamag ízével kapcsolatban; előrebocsátom, hogy illusztrációként nem foghatók fel, a fotók nem szakasztott másai a könyvben található dolgoknak, csupán a saját érzéseimre, impresszióimra hagyatkoztam.
Kattintásra még nagyobbak és szebbek lesznek.

(Mint látható, imádom a szép képeket - de, azt hiszem, ez eleddig is nyilvánvaló volt:) -, alig bírtam türtőztetni magam, hogy témánál maradjak, és ne mentsek le minden szépséget, ami az utamba kerül.
Felszínes vagyok, na.)

"Tehát a felejtés is csak az emlékezés egy formája... A felejtés egy óceán, amely körbeveszi az emlékezet szigeteit."











"Furcsa egy hely ez a Bootshaven. Ki akarna itt élni?
És ki akarna itt eltemetve lenni?"




"A sors eseményei - és családunk eseményei - mindig egy eséssel kezdődtek. És egy almával."



Képek forrása: weheartit.com
Kapcsolódó könyv: Katharina Hagena: Az almamag íze (General Press, 2012)






3 megjegyzés:

  1. engem ez sokkal inkább a csodálatos waverley kertre emlékeztet, mint Hoffmanra. nagyon hangulatos.:)
    és eddig nem érdekelt, de most...ááá.:D

    VálaszTörlés
  2. ezt nagyon szeretném, most már tudom. :)

    VálaszTörlés
  3. Nima: ez nem olyan almás, de amúgy sztem a Waverley és Hoffman párosíthatók:)
    Elküldjem majd?

    Christina: hihi:)) Ne csak te ajánlgass mindig nekünk:D

    VálaszTörlés