2015. december 1., kedd

Gülüszemű zárás

A hajtépés, a percenként történő káromkodások, a totális elmebaj hónapja. Fúúúúújj. És még könyvet is vettem.

Priya Parmar: Vanessa és Virginia Margaret Atwood: Az özönvíz éve Elif Shafak: Az isztambuli fattyú

A Szandis akciók még mindig nagy kísértést jelentenek, amiknek igazából nem is akarok ellenállni. A Vanessa és Virginiát már elolvastam, a jó értelemben vett női regény, A párizsi feleség stílusára emlékeztetett - aztán majdnem elnevettem magam, amikor a Köszönetnyilvánításban Paula McLain nevét olvastam.
Az özönvíz évét pláne muszáj volt megvenni, mert nemrég olvastam a Guvat és Gazellát, és ez egy olyan sorozat, aminek a részei között nem ajánlatos hosszú (évekig tartó) szünetet tartani. Az isztambuli fattyúra régóta kíváncsi vagyok, jóféle család-és asszonyregényt remélek benne felfedezni néhány megbízható vélemény alapján.

 J. M. Coetzee: Elizabeth Costello Graham Joyce: A katicák éve Naomi Wood: Mrs. Hemingway Lev Grossman: A varázslók Priya Parmar: Vanessa és Virginia

Ahhoz képest nem is alakult rosszul az olvasások száma, mint amire számítottam.
Az Elizabeth Costellóval birkóztunk egy nagyot, főleg a befejezésével, azt hiszem, kicsit nyugisabb időszakban kellett volna elővennem. A katicák évéről már írtam, kellemes kis regény, akárcsak a Mrs. Hemingway vagy a Vanessa és Virginia. Katacitánál már beszélgettünk a könnyed könyvek iránti vágyakról a sötét téli hónapok során, nagyon úgy néz ki, hogy ez rám is érvényes.
Képzeljétek, tetszett A varázslók! Annyira féltem, hogy utálni fogom, hogy egy hónapig hozzá se mertem nyúlni - köszönöm Ilwerannak a türelmet is;) -, de meglepő módon ezúttal nem csalódtam.

A többiek:
Nita
Katacita
PuPilla
Dóri
Nikkincs


8 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy tetszett A varázslók! :)
    Remélem a decemberi hónapod nyugisabb lesz, és ezt a 3 könyvet simán megérdemelted. :)

    VálaszTörlés
  2. Három könyv? Az semmi :) És egy ilyen zaklatott hónap után jár neked egy kis kényeztetés :)
    Örülök, hogy a Mrs. Hemingway is tetszett, a Vanessa és Virginiának szorítottam, de akkor jó kis könyv lesz ez nekünk erre a téli időszakra.
    Nekem Az isztambuli fattyú meglepetés volt anno, sokkal komolyabb és mélyebb, mint amire először számítottam.

    VálaszTörlés
  3. Három könyvet is olvastál, amit én is nagyon szeretnék, A varázslókról eldöntöttem, hogy szeretni fogom, nem érdekelnek a lehúzó vélemények. :D
    Biztató, hogy neked tetszett!
    Remélem, majd ha eljutsz oda, Az isztambuli fattyú is fog, nekem nagyon kellemes emlékeim vannak róla.
    Az Európa akcióban majdnem elcsábultam, de beléptem az ebankomba, és rögtön átvette az irányítást a racionális énem :D
    A hónap valóban katasztrófa volt, elmebaj a köbön itt is, és nem látom még a fényt az alagút végén.

    VálaszTörlés
  4. A borítók is gyönyörűek :)
    Ugyanannyit olvastunk el akkor, jeee, nem vagyok lemaradva nagyon ;)))

    VálaszTörlés
  5. Az a gond, hogy igazából egy-két szabi kellene, olyan, amit nem azért veszek ki, hogy dolgokat intézzek, hanem mondjuk azért, hogy ezeket a könyveket elolvassam és írjak róluk. Ezt nagyon megérdemelném, meg mindenki más is.:)
    Az a fura, hogy már ez a három beszerzés soknak tűnik nekem.:D

    Nita: én is remélem, különben tényleg kitör rajtam az elmebaj.

    Nikkincs: ha szeretnéd, kölcsönadom a Vanessát (lehet, hogy ezt már írtam? Bocsi...).

    Katacita: elég megosztó könyvnek tűnik, remélem, neked is tetszeni fog. Jólesik néha az örömködők táborába tartozni.:) Miket szeretnél még az "enyémek" közül olvasni?
    Huh, az akcióban ennél sokkal több könyvre rákívántam, ennyire volt képes visszafogni a racionális énem.
    Olvastam, hogy neked is rossz hónapod volt - sajnálom, remélem, mindkettőnknek egy nyugisabb időszak jön.

    Pilla: hozzám ne viszonyíts, mert én erősen lemaradtam az elképzeléseimhez képest.:/

    VálaszTörlés
  6. Ne törd le kicsinyke lelkesedésem! :D

    VálaszTörlés
  7. A Vanessa & Virginiát meg a Mrs. Hemingwayt, utóbbit év elején meg is vettem.
    Miattad majdnem megvettem az Azazelt (tudom, hogy nem azt olvastad, de muszáj sorban haladnom:D), de majd megoldom máshogy, pedig amúgy nagyon tetszik a borítója is az új kiadásnak és rég olvastam oroszt, a télhez nekem meg az szinte kötelező. :)

    VálaszTörlés
  8. Pilla: bocsi.:)

    katacita: ezek jók.:) Nem tudom, anno hogy hoztam össze, hogy a negyedik részt vettem meg a Fandorin-sorozatból, a helyedben én is az Azazelt olvasnám el. Tényleg nagyon szép a sorozat új kiadása.:)

    VálaszTörlés