2012. május 1., kedd

Áprilisi zárás

Ez a hónap nemes egyszerűséggel brutálisnak nevezhető, pedig én JÓ voltam, csak egy csomó ember gonoszkodott velem...

Tersánszky Józsi Jenő: Illatos levélkék Louis de Bernières: Don Emmanuel háborúja Louis de Bernières: Señor Vivo és a kokainbáró Isla Dewar: Tánc a világ végén
Richelle Mead: A szukkubusz dala Wilkie Collins: A fehér ruhás nő Catherynne M. Valente: Marija Morevna és a Halhatatlan Marie Phillips: Csintalan istenek
Jodi Picoult: Gyere haza Katherine Webb: Örökség Jean-Christian Petitfils: Méregkeverők Charles Benoit: Te… voltál
Christos Tsiolkas: A pofon Wolf Haas: Halottak feltámadása Karin Fossum: Ne nézz vissza Karin Fossum: Az Ördög tartja a gyertyát Glen Duncan: Az utolsó vérfarkas
Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz Simone de Beauvoir: Egy jóházból való úrilány emlékei Simone de Beauvoir: A kor hatalma



És még volt ez, de normális képet nem találtam róla.

Ez... iszonyatos mennyiség:) Az első négy és a fentebb linkelt Rilke kötet annak a felelőtlenségnek az eredménye, hogy hagytak beszabadulni a Könyvudvarba. Egyébként a Don Emmanuel folytatását nem is akartam megvenni, de csak egy darab volt belőle... és hetekkel később az egyik itthoni írószerboltban megláttam, asszem, öt példányban díszlett az állványon. (Aljas hadjárat már ezekbe a boltokba is kísértést helyezni el, direkt ellenem, úgyis tudom!) A Csintalan istenek csere volt, a három Scolar krimi Nima ajándéka - köszönöm, drága:** -, az Éjszakai cirkusz zenkától érkezett, gyönyörszép csomagolópapírban, régen csináltam ilyen jó cserét:) A két Beuvoir az egyedüli bűnöm, annyira megkívántam, és ennek a folytatásából tényleg csak egy példány volt, és nem nagyon lehet kapni, és... és tudjátok, na.
A többi pedig reci vagyon, és van közte sunyi is, tehát még ezek se róhatók fel bűneimnként, fellebbezésnek helye nincs.

4 megjegyzés:

  1. atyagatya én egy évben nem veszek/szerzek ennyi könyvet :O

    VálaszTörlés
  2. háhá.:D ez a régi szép időkre emlékeztet engem, amikor a beszerzési csúcsom valami huszonakárhány könyv volt.:))
    te amikor másoknál olvasod a havi zárásokat, nem szoktál szemezgetni, hogy melyik kellene?

    VálaszTörlés
  3. Aztapaszta :-D ezekből már felsoroltál párat levélben, de így még jobban látszik micsoda mennyiség :-D
    Beauvoir -val én is múltkor szemezgettem az antikban, de nem voltam biztos benne, hogy kell-e nekem vagy sem. Szval majd ha lesz időd (meg persze kedved :-) ) elolvasni, kíváncsian várom róla a véleményedet :-)

    VálaszTörlés
  4. Anaria: nézd a jó oldalát, nem gyűlik fel annyi olvasatlan:)

    Nima: ne röhögj, fiam, ne röhögj:D
    Dehogynem. Arrggh, hiába jön be ennyi könyv, a kívánságlistám csak dagad, dagad, majd' kipukkad. Olyan jó lenne, ha száz alatt zárnék év végén... ill. a francot érdekli, hát én nem tehetek ezekről:D

    Heloise: szörnyű így látni:D
    Óh, kedv az van, de az idő, na, az más:)

    VálaszTörlés