2014. október 12., vasárnap

Amint

Amint összeszedem magam, írni fogok a (miről is? Ja, a) Kreutzer-szonáta / Ki a bűnös?-ről, befejezem Az Apró Dolgok Istenét, kilakkozom a körmöm a Nitával közös egyen-lakkal, megfésülöm azt a pulit, ami a fejemnek ül és Hajnak nevezi magát, visszavarrom a hálóréklim leszakadt csipkeszegélyét, elmegyek kenyeret venni. Basszus, még a mesékről se írtam.
Tudjátok, mit kellene még csinálni? Igen, edzeni!
De előtte úgy szeretném kipihenni a múlt péntek óta tartó mókuskereket - öt napot vett el az életemből egy szar, esetleges melóhely, ahonnan szerencsére időben elmenekültem, hétvégén otthon voltam és a szobámat pakoltuk, háromszor (vagy négyszer?) éltem szociális életet, tegnap meg vicomte lefutotta a maratont - és a három hete tartó betegséget. Meg kiélvezni a vénasszonyok nyarát. Veeee.

Nyafogás vége.


3 megjegyzés:

  1. Én is ma tervezem kikenni a körmöm az egyenlakkal. :)
    Emellett nekem is kéne még rendet tenni a szobámban, elrakni a ruhákat, olvasni, önéletrajzot szerkeszteni, nyelvet tanulni, sorozatot nézni...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem először is pihenj, minden más megvár :D

    VálaszTörlés
  3. Nita: lejárt az egy hét?:D
    Jaj, a hosszabb távú tervekre gondolni se merek, mert rosszat álmodom.

    ilweran: megfésülködtem, hálóinget varrtam, elmentem edzeni és bevásároltam. Meg befejeztem a könyvet, több nem telt ki tőlem.:D

    VálaszTörlés