2014. október 12., vasárnap

Könyvek és csokik

Mivel az agykapacitásom per pillanat egy molylepke IQ-jával vetekszik, Liliane megmenti a blogot meg engem ezzel az értelmes kérdőívvel, ami két gyengeségem ötvözi - a csokit és a könyveket.
Erről jut eszembe, aki Pesten jár és lány, látogasson el a La Delizia kekszmanufaktúrába, az is, aki nem szereti a kekszeket, mert van süti, forró csoki, szörp, kávé. Finoman, visszafogottan nőies és nyugodt hely, nagyon kedves munkatársakkal. Pénteken másodjára voltunk itt ilwerannal, hihetetlenül lelazultam.

Étcsokoládé - egy sötét témájú könyv:
Áá, melyik legyen? Mondjuk Dennis Lehane-től a Sötétség, fogd meg a kezem. Nemcsak a címe miatt sötét.:)

Fehér csokoládé - egy vidám könyv:
Gerald Durrell: Családom és egyéb állatfajták. Idilli, elringató, vicces, napsütötte regény, egy regiment állattal meg fura emberrel.

Tejcsokoládé - egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni:
Bulgakov: A Mester és Margarita. Meg Andy Weirtől A marsi.:)) Bár a "nagyon" esete egyiknél se erős, inkább csak kíváncsi vagyok rájuk.

Csokoládé, aminek karamell van a közepén - egy könyv, ami ellágyított:
Beth Hoffman: Déli álmok. Gagyi, de annyira jólesett.

Ostyamentes Kit Kat - egy könyv, ami meglepett téged:
Jo Baker: Longbourn árnyékában. Azóta se tudom hova tenni ezt az anomáliát.:)

Snickers - egy könyv, amiért megőrülsz (a book you're going "nuts" about - így érted a csokiválasztást:):
Olyan, hogy egy, olyan nincs. Per pillanat A szél árnyéka és Az almamag íze újraolvasásáért vagyok megőrülve, ha lehet így válaszolni a kérdésre.

Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral - egy könyv, amit bármikor újraolvasol (comfort read):
Vavyan Fable: Szennyből az angyal. Vagy a Mesemaraton. Nem vagyok nagy újraolvasó (tervezek azzá válni), de Fable jóformán konstans módon kiváltja belőlem ezt az érzést, mármint a régi könyvek. Érdekes, hogy ezek szívósan velem maradnak, akárhogyan is változik az ízlésem.

Bonbon - egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet:
Ha normális akarnék lenni, a Harry Potter lenne erre a megfelelő válasz, de valószínűleg mindenki ezt írja, úgyhogy csak azért is Valente Tündérföld-sorozata.

Kinek küldjük, kinek küldjük? Valószínűleg már úgyis mindenki kétszer megkapta, de azért írok öt (pontosabban hat) embert, ha van hozzá kedvük, itt a lehetőség egy töltelékpost megírására.:))
ilweranék
horsegirl
Nikkincs 
Dóri
Lobo
Nita

13 megjegyzés:

  1. Hmm csoki, és kérdések és listázás, kösziii holnap unalmas óráimban kitöltöm :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi a válaszokat. :D Örülök, hogy örültél a kérdőívnek!

    VálaszTörlés
  3. Köszi, én még nem kaptam meg, szerintem ma ki is töltöm. :)

    VálaszTörlés
  4. Dóri: mertem remélni, hogy tetszeni fog.:)

    Liliane: ó, én köszönöm.:)

    Nita: pedig arra tippeltem, hogy kb. a negyedik ember lennék.

    VálaszTörlés
  5. Én sem kaptam még meg, köszi. :) Nemsokára kitöltöm.

    VálaszTörlés
  6. Június vége óta nem ettem csokit. :D (Vagy akármilyen édességet ha már itt tartunk.)
    Szerintem már le sem menne a torkomon, úgy elszoktam tőle.

    VálaszTörlés
  7. horsegirl: oké.:)

    Zsófi: te tudod.:)

    VálaszTörlés
  8. Nem olyan rossz ám ahogyan hangzik, a napi cukor adagom bőven megvan gyümölcsből, rengeteget megeszek. :)

    VálaszTörlés
  9. Ó, a bennem lévő Gombóc Artúr tapsikol :)

    VálaszTörlés
  10. De imádom ezeket a posztokat olvasni! :)) Köszi Amadea, a héten én is megírom (ha addigra nem lesz még elegetek :D)

    VálaszTörlés
  11. Zsófi: tudom (meg kb. mindenben van cukor), de nekem szörnyen apokaliptikus lenne egy túró rudi vagy fagyi nélküli világ.:)

    Lobo: várom a bejegyzésed.:)

    Nikkincs: örülök.:) Ó, nem hiszem, a csokit se lehet megunni. *Hűtő irányába el*

    VálaszTörlés
  12. La Deliziát mindenkinek :) tényleg csudahangulatos hely.
    Erről a csokis-könyves körbeposztról folyton a Bársony és keserű mandula jut eszembe - nem tudom, ki írta, hogy olyan mint egy bondonosdoboz és nem is csak a borító miatt...
    Köszi a passzt, még majd kitalálom, hagyom-e érvényesülni gombóc artúrt ;)

    VálaszTörlés
  13. Tényleg, ez mennyire igaz.:) Bár magukért a novellákért annyira nem voltam odáig.

    VálaszTörlés