2016. február 21., vasárnap

Képes post

Eredetileg csak a gyűrűt akartam megmutatni, de ha már a telefonban turkáltam, néhány másikat is áthozok ide.
Az első kettőn a Múzeum körút nemtudomhányszám (ahol a Könyvudvar van, ez a lényegi információ) belső udvara látható. Imádom a szép, régi épületeket. Elképesztő, hogy nap mint nap ilyenek mellett megyünk el, és nem vesszük őket észre, mert lefelé vagy előre nézünk. Soha nem felfelé...



Menő gyűrűm van, mi? A kolléganőm nagyon jól ráérzett, hogy ez nekem kelleni fog.


Megöltek, megloptak a Citadellában, megcsákányoztak az Aranyásókban, tönkrevertek a Beowulfban, de a Cicapókert (tisztes nevén Zsákbamacskát) én nyertem. Asszem, 117 pontom lett.:) Tudták a kis aranyosak, kihez kell menni.



2 megjegyzés:

  1. Citadella dettó, viszont elég jó szabotörp voltam, igaz nehezemre esett. :) És imádom, ahogy kimondod Cicapóker. :D

    VálaszTörlés
  2. Nem is beszéltél sokat szabotörpködés közben, nyomott a bűntudat.:D

    VálaszTörlés