2017. december 30., szombat

Decemberi zárás

Jujj, itt a december vége, az év vége, én meg még három értékeléssel is adós vagyok idén - nos, az utóbbiak át is csúsznak januárra, de tekintve, hogy A fényességekbe kezdtem bele, annyira nem is baj.:D

Ebben a hónapban megültük a karácsonyt:

Dennis Lehane: Egymásba veszve Joanne Harris: A St. Oswald fiúiskola Sarah Perry: Az essexi kígyó John Williams: Butcher's Crossing Michael Chabon: Ragyog a hold
Colson Whitehead: A föld alatti vasút Jussi Valtonen: Nem tudják, mit cselekszenek Dan Simmons: Olümposz I-II.

Az Egymásba veszve Nita ajándéka, az új Harris vicomte-é, Az essexi kígyó fezeré, a Butcher's Crossingot pattől kaptam, a Ragyog a holdat Verától, A föld alatti vasutat Timitől, a Nem tudják, mit cselekszenek c. könyvet pedig pontytól. Az Olümposzt magamtól, a mai könyvárakhoz képest nem volt vészes, a 35%-os előrendelési kedvezmény igazán kihagyhatatlan volt, ezt mindenki beláthatja.


Darabszámra nem olvastam valami sokat, de két vaskos kötetet győztem le:

Delphine de Vigan: No és Én Elizabeth Strout: A nevem Lucy Barton Dennis Lehane: Egymásba veszve Colson Whitehead: A föld alatti vasút Szécsi Noémi – Géra Eleonóra: A budapesti úrinő magánélete (1860-1914)
Jeffrey Eugenides: Egy test, két lélek

Egyébként A budapesti úrinő magánélete és az Egy test, két lélek is nagyon jó volt, viszonylag gyorsan is haladtam velük. Az élmezőnybe csatlakozik még A nevem Lucy Barton, Strout bezzeg nem ír hatszáz oldalas óriásokat. Sajnos a No és én nem tudott meghatni, érzelmileg A föld alatti vasút távol maradt (hiába jó), az Egymásba veszve meg olyan felemás volt, kicsit át kellett helyezni a súlypontokat, de jobb lett Az éjszaka törvényénél, ki hitte volna, hogy Lehane-nél ez is szempont lesz egyszer.

A többiek decembere:

4 megjegyzés:

  1. Jujjj A fényességek <3 remélem, nem lesz csalódás ;)

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó ezeket egyben látni. :) A föld alatti vasúttal annyira felemás a viszonyom, néha azt gondolom, kell nekem, néha azt, nem. Azt hiszem könyvtár lesz majd egyszer a vége. :)

    VálaszTörlés