2019. november 3., vasárnap

Októberi zárás

Igen, már ennek is elérkezett az ideje...

Meglepő módon októberben nem vettem könyvet, de türelmetlenül várom, hogy egy ötös könyvcsomagom átvehető legyen.

Az olvasás terén elég ergya hónapot produkáltam:

Joanne Harris: Partvidékiek Brian K. Vaughan: Saga 4.

Tudtam, hogy A partvidékiek elég mostoha gyermek az olvasók körében, de úgy tartottam illendőnek, hogy Az epertolvaj beszerzése előtt ugyan olvassam már el az egyetlen könyvet, ami hiányzik az olvasmánylistámról. Nos, nem sokat vesztettem volna, ha mégis kihagyom...
... de a Saga aktuális része legalább valamennyire kárpótolt, jobban tetszett, mint az előző - persze ez sem szűkölködik polgárpukkasztásban.

Belekezdtem Lorrie Moore: Köszönöm, hogy meghívtál című könyvébe, ami régóta a kívánságlistámon trónolt, és roppant módon megörültem neki, amikor megpillantottam a Libri raktárvásárán. Régen vezetett meg ennyire a szimatom, számomra értelmetlen és idegesítő volt valamennyi írás, inkább félbe is hagytam.

A többiek októbere:

13 megjegyzés:

  1. Ó, jaj, sajnálom a Partvidékieket és a Köszönöm, hogy meghívtál-t is. Remélem, novemberben jobb könyvek találnak majd meg maguknak. És nem vettél könyvet? Hős vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez van, a radarnak is lehetnek rossz napjai.:)

      Törlés
  2. Kíváncsi vagyok mi lapul az ötös csomagban :)
    A Partvidékieket, de régen olvastam - de 9 éve (:O) nagyon tetszett, még a kedvenc címkét is rányomtam molyon. Akkor Az epertolvajjal kipipálhatod a Joanne Harris KÉM* listát? :D
    (Kiolvasott ÉletMűvek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kellett néznem, mert mind az ötöt nem tudtam felsorolni magamban. Majd meglátod, szerintem még a héten átvehetem.
      Nem izgatnak már az ilyen listák (valahogy elmúlt), meg a szakácskönyveket ne.... várj, dehogy. Van még az Egész évben karácsony! kötet, az meg sincs.:D

      Törlés
  3. Én is kíváncsi leszek az ötös csomagra. :) Kár, hogy a Partvidékiek ilyen mostoha Harris... Még nekem is hátra van amúgy. Remélem novemberben jobb olvasmányok kerülnek a karmaid közé. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd, majd...:) Nekem a Rúnajelek sokkal jobban tetszett, az is elég mostoha gyerek, ha jól emlékszem, neked se jött be annyira.

      Törlés
    2. Nem, nem jött be, de nekem nem igazán fekszik ez az északi mitológia dolog, azt hiszem.
      A Partvidékiekkel kíváncsi vagyok merre billen majd a dolog.

      Törlés
  4. Ja és milyen rég hallottam/láttam az "ergya" szót, pedig milyen kifejező. :D :D én szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, olyan... markáns súlya van.:D Nekem ilyen még a "legyakta" (szigorúan múlt időben, meg a "dzsadzsa", nem tudom, utóbbit ismered-e.

      Törlés
    2. A legyakta is tök jó szó! Tényleg erőteljes. :)
      A dzsadzsa nem tudom mi, még nem hallottam. :O

      Törlés
    3. "jó" "okés", ilyesmi jelentése van, legalábbis nálunk ez volt.

      Törlés
  5. Remélem novemberre sokkal jobb olvasmányok jutottak és jutnak neked. :)
    Az ötös pakkra meg most már én is kíváncsi vagyok. :D

    VálaszTörlés
  6. Felkatalozigáltam őket a Molyon.:)
    Most a Dozois-válogatással küzdök, sajnos nekem annyira nem jön be, mint a Strahan-féle, kevésbé változatos (oké, csak sci-fi van benne, de akkor is).

    VálaszTörlés