2014. július 22., kedd

A nagy nyári Szandis akció érdekes könyvei

Ebben a bejegyzésben - hogy fokozzam a lassan tetőző állapotokat - összegyűjtöttem azokat a könyveket, melyeket megvásárlásra, vagy legalább alapos szimatolásra ajánlok. A lista szigorúan szubjektív (ah, ez lesz a blog új mottója), ezeken kívül még sok érdekes kötet szerepel az akcióban (rengeteg King, Agatha Christie, Kosztolányi, Szabó Magda stb.), érdemes végigmazsolázni.

Niccoló Ammaniti: Én és te (még nem olvastam, de az Én nem félek nagyon tetszett)
Paul Auster: New York trilógia
Sabina Berman: Én, én, én (azért vegyétek meg, mert én még 40%-kal olcsóbban vettem)
John Irving: Árvák hercege; Fohász Owen Meanyért (még nem olvastam őket, de érzem, hogy jók)
Margaret Mazzantini: Újjászületés (mert Nikkincs imádja és mert megkaptam most ajándékba)
Gabriel García Márquez: Bánatos kurváim emlékezete
Carson McCullers: Egy arany szem tükrében; Az esküvői vendég; Magányos vadász a szív; Óra mutató nélkül
Téa Obreht: A tigris asszonya
Andrew O'Hagan: Maf kutya kalandjai barátjával, Marilyn Monroe-val
Viktor Pelevin: A rettenet sisakja
Luigi Pirandello: Színművek
Dorit Rabinjan: Lakodalmaink
José Saramago: Káin; Alentejo
Sam Savage: Firmin
Ingo Schulze: Adam és Evelyn
Luis Sepúlveda: Az öreg, aki szerelmes regényeket olvasott
Elif Shafak: Szerelem; A város tükrei
Mihail Siskin: Levélregény
Alexandra Popoff: Szofja Tolsztaja élete (itt van néhány idézet is, emitt meg három karc)
Kurt Vonnegut: Macskabölcső / Cat's Cradle
Virginia Woolf: Mrs. Dalloway
Richard Yates: A szabadság útjai
Silvia Avallone: Acél
Szabó Magda: Liber Mortis
Anthony Capella: A szerelem étke
Szécsi Noémi: Finnugor vámpír
John Fante: Kérdezd az út porát
David Foenkinos: Nathalie második élete
Kathleen Grissom: Tölgyfa a dombtetőn
Beth Hoffman: Déli álmok
Italo Calvino: Láthatatlan városok
Catherine Ryan Hyde: Számíthatsz rám!
Arthur Japin: Casanova menyasszonya
Mathias Malzieu: A szív mechanikája
Colleen McCullough: Tövismadarak
Kathryn Stockett: A Segítség (mit keres ez a romantikus könyvek között...)
Fabio Volo: Ráadásnap
Margaret Atwood: Guvat és Gazella
Michael Chabon: Jiddis rendőrök szövetsége
Emily Arsenault: Az eltört teáspohár
Hilary Mantel: Holtaknak menete
Guillermo Martínez: Luciana B. lassú halála
Joe Hill: Szarvak
Fred Vargas: Messzire fuss, soká maradj; Talpra, halottak!
Lois McMaster Bujold: Chalion átka
Alaister Reynolds: Napok háza



13 megjegyzés:

  1. Szép kis lista:) Próbálom rábeszélni magam bármelyik kinézett könyvre, de képtelen vagyok, megint elborít az olvasnivaló, szóval most nem, most erős vagyok, ill. még annak se kell lennem. Alig várom, hogy leírhassam a júliusi zárás végén, hogy nulla könyvet vettem. :)

    VálaszTörlés
  2. Ha leülök a lista alapján böngészni, tuti találok még valami érdekeset, úgyhogy majd aug.-ban visszatérek rá, hogy ez alapján is körbenézzek újra és az akkor már egy újabb hónapot fog terhelni :)

    @katacita: nulla könyv? Elismerésem! :D

    VálaszTörlés
  3. katacita: ó, engem is, van még nálam könyvtári, van sok e-könyv.
    Miii, nem vettél semmit?! Tök ügyes vagy, nekem lesz vagy hét könyvem.:D

    Nikkincs: úgy van, szépen el kell osztani.:) Csak nehogy elfogyjon a kiszemelt könyv!

    VálaszTörlés
  4. MÉG nulla és MÉG semmi, de messze van még szeptember közepe, azért köszi mindenkinek az elismerő szavakat :)) Egyébként igazán csak az a Csehovos Szahalinos könyv érdekel, de asszem az online rendelhető csak, ahhoz meg még lusta voltam :D

    VálaszTörlés
  5. Én megálltam 3 könyvnél (Cinder és 2 skandináv krimi). Nem éreztem magam túl erősnek, de tudtam volna még válogatni, úgyhogy inkább bezártam az Alexandrát :D :D

    VálaszTörlés
  6. Jó kis lista, sokat tudnék választani magamnak. :) Most én sem tervezek venni semmit; sok megvan a könyvtárnak azok közül, amiket kinéztem, a többi ráér. Max megveszem a jövő évi akcióban. :D A Lakodalmaink nagyon jónak tűnik; eddig elrettentett a borítója, de most meghoztad a kedvem.
    Amúgy én júliusban csak egy könyvet vettem. :P Nem olyan jó, mint Katacitáé, de az előbbi hónapokhoz képest haladás.

    VálaszTörlés
  7. A Láthatatlan városok az egyetlen, amiért őszintén fáj a szívem. Volna még két másik könyv, ha lenne miből költekezni (Száll a kakukk és A titokzatos stylesi eset Christie-től), de ez az egy az, ami elkeserít, hogy MÉG nem lehet az enyém. Na de ami késik, az csak várat magára ;)

    VálaszTörlés
  8. katacita: az az egy? Továbbra is járnak a dicsérő szavak.:)

    zakkant: három könyv ebből az akcióból, kérem, az semmi!:) Én kapásból négyet-ötöt tudnék venni.

    horsegirl: én is próbálom erre pozicionálni magam, de a hörcsögénem nagyon éhes:( Most mesekönyvekkel tömöm, hátha jóllakik.
    Én a Lakodalmainkról sokáig azt hittem, hogy olyan lapozgatós esküvős könyv.:D Annyira örülök, hogy Szeee írt róla.

    Nokedli: jaj:( Szülinap-névnap, bármi, ami ajándékot vonhat maga után?

    VálaszTörlés
  9. Semmi ilyen, nekem ilyenkor már uborkaszezon van, egészen karácsonyig. (Névnap február, szülinap június:) Szoktunk olyat, hogy a Szandis akcióból választom ki a karácsonyi ajándékot, de idén most nem jön össze. De hát sebaj, meglesz ez nekem, csak nem most :)

    VálaszTörlés
  10. :( Valószínűleg jövőre is leakciózzák majd, meg benne lehet a 40%-os akcióban is.

    VálaszTörlés
  11. A Szofja Tolsztaja életét sztem beszerzem. Azt hiszem a History tv-n van egy sorozat: Gondok Tolsztojjal a címe. Eléggé döbbenetes az is. Nem volt egy egyszerű ember, aki meg mellette élt....Hát minden tiszteletem.

    VálaszTörlés
  12. Azám :) Meglesz ez, csak várni kell rá még egy kicsit :)

    VálaszTörlés
  13. szeee: szerintem tetszene neked.
    Engem nagyon megviselt, mi mindent kellett Szofjának kiállnia, nemcsak feleségként, hanem anyaként, nőként és emberként is.

    Nokedli: a könyvek megvárnak.:)

    VálaszTörlés