2017. augusztus 1., kedd

Meg ne kérdezzétek, hogy jól éreztük-e magunkat!

Pár pontban mesélek a nyaralásról.

Nem hittem volna, hogy egyszer ennyire vágyom majd az alábbi dolgokra:
- tíz pár tiszta zokni;
- egy normális párna;
- két kényelmes nadrág és pulóver;
- MOSÓGÉP;
- a saját ágyam (ami valóban franciaágy, nem két összetolt egyszemélyes);
- a hét decis teásbögrém és a napi egy liter tea.

Nem hittem volna, hogy a legnagyobb örömet egy kínai ruhabolt fogja okozni, ahol szezontól függetlenül lehet télikabátot, sortot, pulóvert és kirándulós nadrágot is kapni.
Nem hittem volna, hogy a beach holiday idén azt fogja jelenteni, hogy túrázunk kb. 55 km-t és sétálunk majdnem ugyanennyit. Vagy hogy sikerül elmenni futni (kétszer)!
Nem hittem volna, hogy a leginkább forgalomban lévő cuccom a futócipőm lesz, és nem a két fürdőruhám és a négy fényvédőm.
Nem hittem volna, hogy sikerül kifogni a világ legrosszabb túraútvonalát, amely felváltva vitt minket a lezárt erdő (vaddisznókert és fertőzésveszély) melletti gazdasági úton, sárban, a tűző napon (mert túlmozgásos napokon persze, hogy nem 17 fok volt), egy betonteknőben és egy forgalmas úton. Azt se, hogy megtapasztalom, milyen pokol lehet a négylábú kérődzők élete nyáron (legyek) és hogy toporzékolva fogok hisztizni.
Nem hittem volna, hogy Somogyban fogom látni a legocsmányabb kerti díszhülyeségeket (a kőkerítés tetején viháncoló kőkiskutyák és a pipázó bulldog volt talán a legrosszabb).

Nem hittem volna, hogy kb. 20 fokot téved az előrejelzés, két nappal indulás előtt.

Ezt fejeltem meg egy hólyaghuruttal és egy kimosott fényképezőgéppel.

Természetesen voltak jó dolgok is (meg további rosszak, de azokat szeretném minél hamarabb elfelejteni), a második állomásunk, Keszthely szuper hely, ahol megnéztük többek között a Festetics-kastélyt, a modellvasút-kiállítást, a hintó-és a giccsmúzeumot és megsimogattam minden utamba kerülő macskát (roppant készséges jószágok voltak). A szállásunk reggeli tekintetében lepipálta a négy csillagos hoteleket, és gyönyörű kertje van.
Bocs a képek minőségéért, telefonnal készültek és elég gyorsan, mert az emberek ritkán várják meg, hogy kattints egyet.

Ez egy főúri halottas hintó ám

A vonatka azért elmosódott, mert száguld
Kulcstartó a szálláson

Itt reggeliztünk

Ezekkel
A szobánk melletti kupac

Pajzán hibiszkusz
  
Az hiszem, Lindának hívják



13 megjegyzés:

  1. Mi csak költözünk a bulinegyed közepéből a 18-ba. Jelenleg mindenhol zsákok, dobozok, és még tele a polc bedobozolandó könyvekkel, felhalmozott bóvlival stb. Pedig már lomtalanítottunk. Az Esztergomban lévő cuccaimról nem is beszélek, mert elsírom magam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper lehet a hőségben.:) Kitartást hozzá, én is utáltam költözni, azóta is tartom, hogy 20 évig nem mozdulok innen, szerintem ti is lőjetek be egy ilyen időtávot, és rögtön könnyebbnek fog érződni.:)

      Törlés
  2. hogy sikerült a beach helyett az erdőben kikötni? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát úgy, drága, hogy esett az eső, 17 fokra hűlt le a levegő, nem volt nagy strandidő, egy kis szobában kuksolni meg annyira nem jó, úgyhogy elmentünk kirándulni. Persze az előrejelzésre fittyet hányva kisütött a nap... de más a hőérzet egy szál bikiniben, a tóban reszketve, és felöltözve, hátizsákkal emelkedőn kaptatni.

      Törlés
  3. Az a reggelizőhely és a kiskanalak! <3 Keszthely klassz hely, bár csak egy napot voltam ott egyszer. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kés-villa-kanál.:) Olyan is volt, amilyet az Asztalkában látni. Reggelire tükörtojás, pizza, melegszendvics stb. volt. Túró Rudiból csak ötféle. Egy francia csaj úgy tömte magába a csokis-kókuszos gofrit (bolti volt), hogy öröm volt nézni.:D

      Törlés
    2. Ez már-már túl jól hangzik. :)) El is mentettem magamnak a szállást. :)

      Törlés
    3. Sejtettem, hogy a kajával megfoglak.:D

      Törlés
  4. Egyszer nekem is volt egy hasonló nyaralásom, ahova szintén hirtelen és váratlanul csapott le a hidegfront és négy napig szakadt az eső, és lehűlt a levegő vagy 10 fokra. természetesen, csak rövidnadrágot vittünk és szandált. Volt azért egy hosszú nadrágom is, ami az első nap elázott, és a fűtetlen szálláson nem bírt megszáradni. élmény volt. a mai napig felemlegetjük :D
    Szóval, átérzem.

    Óóóó, azok a csinos evőeszközök!! Csodálatosak *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, te sokkal rosszabbul jártál, nálunk ennyire nem volt vészes a helyzet. Tuti, hogy idegösszeomlást kapok, ha 10 fok lett volna.:D Amúgy mindig viszek hosszú nadrágot meg pulcsit, de most nem, mondván, minek cipeljem feleslegesen...

      Legszívesebben ellopikáltam volna egyet, pedig nem vagyok kleptomániás.

      Törlés
    2. Igen, ez abszolút Murphy... Persze, ha meg raktál volna el, akkor meg tuti feleslegesen cipeled. Ez olyan, mint az esernyő :D
      Oh, elhiszem *.* engem is elfogott volna a kísértés!

      Törlés
    3. u.i.: Jó ez a háttér, nagyon tetszik!!

      Törlés
    4. Hétvégén nem tudtam válaszolni, telefonon nem tudok küldeni kommentet ezen a sablonon...
      Na, tehát, harmadjára::) Sajnos ez ilyen, valahányszor viszel meleg ruhát, utólag mindig fogod a fejed, hogy minek cipelted, de, amikor szükség lenne rá, akkor bezzeg nincs kéznél.
      Ui.: köszi, a cicás nem volt az igazi (nem vagyok fekete-fehér rajongó), még ezen is lenne mit alakítani...

      Törlés