2019. április 23., kedd

Megjelenések

Régebben, amikor még erőfeszítés szükségeltetett, a nagy könyvstopban szerettem volna elérni, hogy a Könyvfesztivál, vagyis április előtt ne vegyek könyveket. Ez idén, több éves folyamat eredményeként sikerült - jellemzően akkor, amikor egyáltalán nem jelentett megerőltetést.:)

Most viszont megkezdődik a Szezon, és az alábbi kötetekkel fogok gyarapodni:

Robert Galbraith: Halálos fehér Zadie Smith: Swing Time Sam J. Miller: Orkaváros Jonathan Strahan (szerk.): Az év legjobb science fiction és fantasynovellái 2019 David Mitchell: Csontórák
Dorit Rabinyan: Visz a víz Alan Moore: From Hell – A Pokolból

...a Halálos fehérrel, az új Cormoran Strike-regénnyel, amire nagyon-nagyon sokat kellett várni és a következő részig még több időt kell.

Zadie Smith: Swing Time - nagyon megörültem, amikor felfedeztem ezt a megjelenést, ZS nekem olyan komfortszerző, akit bármikor jólesik olvasni és minden kinyomtatott betűje kell.

Sam J. Miller: Orkaváros - a szerző novelláit nagyon szerettem, ezért nem volt kérdéses, hogy előrendelem a regényét.

Jonathan Strahan: Az év legjobb science fiction és fantasynovellái 2019 - micsoda, hogy az utolsó?! Igazán mérges lettem a szerkesztőre a legutóbbi válogatás kapcsán, de ennyire nem kellene elszomorodnia... viszont a Gabo kiadhatná a korábbi, magyarul még fájó hiányt képező részeket, mert nagyon a szívemhez nőtt ez a sorozat, és nemcsak nekem.

David Mitchell: Csontórák - tiszta karácsony, komolyan. A Felhőatlasz nem nyűgözött le annyira, mint a Szellemírók, de nagyon várom ezt a könyvet.

Dorit Rabinyan: Visz a víz - csupa meglepetés az idei Könyvfesztivál (mondjuk, ez az elvárt metódus). A Lakodalmaink nagyon érdekes, fülledt hangulatú kisregény, sokszor eszembe jutnak a szereplői, még ha a nevükre nem is emlékszem. A téma miatt kicsit hezitálok, de előbb-utóbb el fogom olvasni.

Alan Moore: From Hell - A pokolból - ó, erre vártam én. Tudom, hogy csak májusban jelenik meg, de muszáj felraknom a listára, hogy ne feledkezzem el róla.

Ezek azok, amelyek biztosan hazajönnek velünk - ill. a Halálos fehér már rég itthon parkol, sajnos a héten befejezem -, egyedül a Visz a vízben vagyok kicsit bizonytalan, de a Könyvfesztiválon úgyis elkap az adrenalinhullám és biztosan megveszek olyanokat is a pillanat hevében, amelyeket nem szándékozom.:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszetős lista! :))) a Halálos fehér egyenbeszerzés lesz, talán holnap hozzám is megérkezik.
    A Visz a víz könyvnél nem is esett le, hogy már olvastam az írónőtől! :))) Ezután még biztosabban teszem fel a várólistámra.
    A Swingtime és a Csontórák is érdekel, az Orkavárosban még nem vagyok biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én már lassan be fogom fejezni, már stresszelek, hogy mi lesz velem utána.:/
      Ezer éve adták ki és totál másnak tűnik, a neve is máshogy szerepelt, nem csoda.
      Imádtam a fickó novelláit, tegnap már át is vettem az Orkavárost.:) Olyan egyszerűen, de az érzelmeket és a lényeget nagyon jól megragadva ír.

      Törlés