2023. január 17., kedd

December

 Decemberben egyetlen könyvet vettem, amelyet azóta vártam, hogy az elődjét befejeztem:


Karácsonyra kaptam magamtól, ami azért is jó, mert egy futó gondolattal eldöntöttem, hogy nem várok vele 24-éig, nem kellett az ajándékozót érzelmi zsarolással rávenni, hogy hamarabb elkezdhessem (ami nem azt jelenti, hogy nem szoktam önellentmondása kerülni).


A december már jobban sikerült, mint a november, de az Olyan, mint te-vel sajnos mellényúltam - hogy csinálhat ilyen Hornby? -, kénytelen voltam némi Sissel-Jóval ellensúlyozni, akiből középsúlyos túladagolást kaptam, mert néhány hónapon belül elolvastam mindhárom könyvét.
A múlt hónap se telt el újraolvasás nélkül és vagy öregszem, vagy léteznek örökérvényű olvasmányok, amelyek sokáig, vagy életünk végéig elkísérnek minket, nálam az egyik ilyen könyv Az időutazó felesége.
Az ünnepek alatt és után rácsavarodtam A Koromfekete szívre és sikerült ebből is túladagolást kapnom. Az üvegbura az év és a 2022-es Várólistacsökkentés utolsó olvasmánya lett, voltak kétségeim, hogy be tudom-e fejezni a kihívást (és a könyvet is, mert ugyanúgy a hátam közepére kívántam, mint a Fellélegzést).

A többiek decembere:
Dóri - aki "csak" tizenhárom könyvet olvasott el
PuPilla - aki szintén elég aktív volt decemberben


5 megjegyzés:

  1. VCS-hez gratulálok, látom indulsz idén is - szuper könyveket válogattál össze :)
    Fuh Az időutazó feleségét azóta akarom újrázni, hogy jött a hír a minisorozatról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaly kicsit nyögvenyelősre sikerült, elfogytak a saját könyveim közül azok, amelyek jó eséllyel kellemes élményt nyújtanak.
      Láttad a sorozatot, vagy meg szeretnéd nézni?

      Törlés
  2. Olyan jó, hogy vannak ilyen időtálló kedvencek ♥ Valamikor én is szeretném újraolvasni Az időutazó feleségét, és a minisorozatot is megnézni.
    Gratula a vcs-hez! :) A Koromfeketéről írsz majd?
    Én is most olvastam Hornby-t, a CiciKrisztust, novellás, szerintem jó volt, de lehet, hogy poszt nem születik róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttad azóta a sorozatot?
      Köszi, volt rá esély, hogy nem sikerül teljesíteni, remélhetőleg idén könnyebben csúsznak a könyvek.
      Nem hiszem, nincs kedvem írni, túl zaklatott vagyok hozzá.
      A Cicikrisztus egész jó.

      Törlés
    2. Még sajnos nem került sorra. De mindenképp szeretném megnézni. :)
      Remélem könnyen fognak csúszni a vcs-k, meg hogy lesz kevésbé zaklatott időszak is, sajnálom, hogy nincs kedved írni sem miatta. ♥

      Törlés