2023. január 15., vasárnap

November

Tavaly novemberben kivételesen nem vásároltam könyvet és olyan sokat se olvastam:


Lehet, hogy a november volt a legnyögvenyelőbb hónap olvasás szempontjából 2022-ben; a Fellélegzést évek óta tologattam, végül a tavalyi, kicsit önszívatásos Várólistacsökkentés kereteiben belül leerőltettem a torkomon. Éreztem, hogy ez nem nekem szóló Atwood-könyv és van, amikor a baljós előérzetek beigazolódnak, de legalább rövid volt. A test lázadása könyvtári kíváncsiskodás volt, ami után nagy szükségem volt egy hamisítatlan kabátkönyvre, méghozzá az egyik kedvenc Joanne Harris-kötetemre, a Csokoládécipőre, ami ismét teljesen elvarázsolt.
A Gallant igazi guilty pleasure beszerzés volt. Reménykedtem, hogy ezzel a történet Schwab majd elbűvöl, de olyan kevés volt ez nekem, mint a reggeli zabkása ízesítés nélkül, még kevésbé tetszett, mint az Addie LaRue, pedig az ötlet nagyon tetszik.

A többiek novembere:

Dóri - aki végre elolvasta a Madarakat :)

PuPilla - akinek jól sikerültek az őszi tervei

2 megjegyzés:

  1. Hogy tetszett A test lázadása? Épp most olvasom az újabb könyvét, a Normális vagy-ot, elég nehéz olvasmány több ponton ez is, de nagyon érdekes!
    Joanne Harristől idén én is szeretnék újraolvasni.

    VálaszTörlés
  2. Őszintén szólva nekem nem igazán tetszett. Nagyon érdekes dolgokról lehet olvasni, de végtelenül deprimáló volt nekem.
    Kíváncsi vagyok, milyen lesz Harris új könyve. Van bennem egy félsz, mert úgy érzem, folyamatosan önmagát ismétli az újabb könyveivel.

    VálaszTörlés