2023. március 14., kedd

A februári zárás

 Látszik, hogy a múlt hónapban két monstrummal küzdöttem, de egalább mindkettőről sikerült írni:

 

Vásárolni már annál jobban sikerült:


A Tükör és fény Hilary Mantel Tudor-trilógiájának befejező kötete, mivel az első kettőt nagyon szerettem, csak idő kérdése volt a harmadik rész beszerzése. Az Olvadot beleraktam az idei Várólistacsökkentésbe, de annyira kíváncsi voltam rá, hogy már el is olvastam. Chabontól mindent elolvasok, így a Telegraph Avenue-t is muszáj volt megvenni.

Az Ezer hajótól kicsit tartok, hogy nem fog tetszeni, elég magasan van a léc a Trójával foglalkozó könyvek terén. A Rekviem egy gyilkos asszonyért tavalyi könyvtári felfedezés volt és annyira szerettem olvasni, hogy kellett belőle egy saját példány, a Könyvudvar pedig teljesítette a vágyam, kétezer forintért nem hagyhattam ott ezt a kincset.

A többiek februárja:

Dóri

PuPilla


2 megjegyzés:

  1. A Chabon könyv milyen szép! :)
    Knausgardot pont most láttam egyben egy polcon, és jöttem rá, hogy a HARCOM feliratot adja ki a sorozat! Nahát!
    A Rekviem jó vásár volt így, emlékszem, hogy szeretted. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a sorozatcímet adja ki.
      Abszolút, úgy örültem neki, hogy megjelent a Könyvudvarban.

      Törlés