2013. június 5., szerda

Könyvheti bevásárlólista

Azon kevesek közé tartozom - számomra is felfoghatatlan módon -, akik nem találtak sok izgalmas dolgot a könyvheti felhozatalban. Továbbá, ha tartani akarom a szintemet, vissza is kell fognom magam, mert már 17 könyvet szereztem be idén.
A nagy leárazásoktól meg a pár százas, ezer forintos könyvektől tartok, azok mindig veszélyesek.

Lássuk, miket gyűjtök be biztosan (most nem teszek be fülszövegeket meg ilyesmiket, már rogyásig tele van velük a blog):

M. C. Scott: Róma - A király eljövetele
Egyértelmű volt, hogy ebből kérek recit, mert szerettem az első részt és nem olcsó.








Anthony Capella: A jégkirálynő
Ez is reci. Capellától A szerelem étkét már sokszor nézegettem (igazából azt várom, hogy hátha belekerül a Szandi Nagy Nyári Irdatlan Akciójába), de ha ő került az utamba előbb, hát legyen ő. Az olasz szerzőtől jön még A kávék költője is.






Emylia Hall: Nyarak könyve
Ez csere lesz, ilwerantól kapom, ő pedig egy Jessie Lambbel gazdagszik.







És... ennyi!:D Még szeretnék ezt-azt, de hátha sikerül megtartóztatnom magam (vagy hátha nem, tetszés szerint aláhúzandó).

Mary Robinette Kowal: Tünékeny illúziók
Ronda a borítója, nem jó a címe, de Csilla írása óta csorgatom rá a nyálam. Fogalmam sincs, melyik standnál lehet majd kapni és mennyi kedvezmény lesz rá (valószínűleg 20, vagy 25%).






Jasper Fforde: Egy regény rabjai
Nagyon szerettem A Jane Eyre esetet és ujjongtam, amikor megtudtam, hogy a Cor Leonis örökbe fogadta ezt a sorozatot. Ő jelenti a legnagyobb kísértést.







Robin Sloan: Penumbra úr nonstop könyvesboltja
Ezért a könyvért mindenki meg van veszve, de személyem nem tudja, hogy mennyire kell neki, még nem bizseregnek se az ujjaim, és a szemem se akar kiesni a helyéről érte.






Mircea Eliade: Dionüszosz kertjében
Nna, kellett nekem az Sfmag postját nézegetni...







Jé, csak ennyi? Hogy én milyen ügyes vagyok... van a Molyon olyan ember, akinek 16 könyv szerepel a listáján:D
Ti hány könyvre vágytok, és mikre?



4 megjegyzés:

  1. Nnna, azért kíváncsi vagyok én, mi lesz a könyvhét utáni bűnlajstromodon :D
    Ahhoz képest, hogy nagy általánosságban nem vagyok elájulva a választéktól, megint teli szatyor lesz:
    - Jessie Lamb (hehe)
    - Ingókövek
    - Szingularitás
    - új le Carré (nem tudok ellenállni...)
    - Egyszervolt
    - új Julian Barnes (Felfelé folyik, hátrafelé lejt vagy valami hasonló)
    - Kafka a tengerparton
    Ezek egyelőre biztosnak tűnnek... És ma már hazajött három Magvetős újdonság :s
    Mentségemre szolgáljon, nem mindet én olvasom :D
    Kísértésbe vihet még a Hajóbontók, az Egy regény rabjai, esetleg a Penumbra úr.
    Mi lenne, ha még tetszene is a választék???

    VálaszTörlés
  2. Nekem asszem pont 16, de le kell szűkítenem kettőre szóval érdekes harc lesz :D

    VálaszTörlés
  3. ilweran: áh, túl jól ismersz, tegnap bevásároltam az olcsó könyvekből:$
    A Kafka még nincs meg nektek?:o

    Anaria: hűha, az nem lesz könnyű.

    VálaszTörlés
  4. :D és mit vettél?
    Az olcsó könyvektől én is félek, ha jó a kínálat, lehet elcsábulunk...
    Nem, Kafka eddig kimaradt, most az újrakiadásból elvileg kapok ;)

    VálaszTörlés