2014. szeptember 20., szombat

Jön a kiégett könyvesboltos és a Metamorfózis 3 is!



Nagyon megörültem, amikor felfedeztem, hogy a Magnólia Kiadó megjelenteti a The Storied Life of A. J. Fikry c. regényt, amiről Lobo írt nagyon jókat, szeretem, ha adódik valami előzetes koordináta.:) A könyvet Egy könyvmoly regényes élete névvel kell keresni majd, és október 9-étől lehet megkaparintani. 35% kedvezménnyel előrendelhető a kiadó oldalán.

Gyacsenkóék könyvéről, az Andrej és a Föld zarándokairól még alig tudni valamit, de elvileg ősszel jön, és itt van kép a borítóról (meg elő is lehet rendelni). Igaz, hogy még a második részt se olvastam el, de azt a fogadalmam még nem szegtem meg, hogy idén elolvasom.


6 megjegyzés:

  1. De jóó :) Lobo tiszta látnok :D Ez a második könyv, amire felfigyeltem nála és most magyarul is jön (Rosie projekt volt a másik)

    VálaszTörlés
  2. Az Egy könyvmoly regényes életére azt hiszem, hogy sokan fenjük majd a fogunkat, örülök, hogy felfigyelek rá és kiadják magyarul :)

    VálaszTörlés
  3. Dóri: meg ott volt még a Nyarak könyve is.:)

    Nikkincs: én is.:) Valszleg angolul is lecsúszna, de magyarul jobb élmény lesz.

    VálaszTörlés
  4. Köszi csajok, megteszem amit tudok :)

    VálaszTörlés
  5. Mi köszönjük előre a további jó felfedezéseket.:)

    VálaszTörlés