2015. június 1., hétfő

Álomszuszék

Kár, hogy a kedves nem fogadott velem, pedig én nyertem volna a fogadást, hogy tudok-e délután szundikálni kb. fél liter Assam, egy deci kóla és kb. fél liter jázminos zöld tea után. Hihetetlen akaraterőm révén sikerült négy órát aludnom; először nem akart menni, mert Vincze Lilla toroknyiszált operaénekesnői teljesítménye ment a háttérben, és olyan hevesen összerándultam - nem Lilla hangjától -, hogy ijedtemben teljesen felébredtem.
Éjszaka viszont aludtam vagy öt órát, és hajnali ötkor ébredtem. Minden nekem se sikerülhet, na.

Kép innen

2 megjegyzés:

  1. Hehe, tegnap ebéd után mi is ittunk kávét, mert reggel kimaradt, aztán olyan remek két órát töltöttünk utána mély álomban, hogy még a szomszéd csoda édesanya meg a gyerekei visítása sem zavart igazán :D
    Ilyen nap volt, úgy tűnik.

    VálaszTörlés
  2. Öö, biztos a meleg. Vagy a front, vagy a vasárnap, vagy a fene tudja.:)

    VálaszTörlés