2012. szeptember 25., kedd

Ha lehullanak az első levelek...

Egy-két hete eszembe ötlött ennek a postnak az összeállítása, de mindenféle okok - fáradtság, időhiány, stb. - miatt eddig tolódott, aztán észrevettem, hogy Nokedli írt egy ilyen postot, nagyon szép képeket válogatott össze, utána szinte feleslegesnek éreztem, hogy összetákoljam ezt az irománykát, ezért próbáltam kicsit személyesebb képeket összeválogatni, hogy mit is jelent nekem az ősz (mármint a szép oldala):

A piros kabát, mint kultszimbólum nálam. Van nekem kicsiben és nagyban is, hogy sose kelljen nélkülöznöm. Igaz, hogy sokan hordanak piros kabátot, de valamely ostoba indíttatásból úgy hiszem, egyikük se olyan, mint én. A piros kabát a személyiségem elidegeníthetetlen része. Hogy milyen ez az én, nem írom le, mielőtt mindenki meghal akut röhögőgörcsben, ha eddig kimaradt volna.

Sokan ismerik ezt a képet, de annyira találó, hogy nem hagyhattam ki. Meleg, laza zokni(szerűség), lágy fények, csésze tea, könyvek, ropogó tűz, hát nem isteni?

Alapvetően félek a tűztől, de nézni nagyon szeretem.

Tetszik ez a kicsit rusztikus, üvegezett veranda, még ha nekem túl sok is az üveg, olyan... védtelennek tűnik (bár valószínűleg csak a hipercukiságukkal támadó mókusok jelenthetnek veszélyt, de én nem szeretem a csupa üveg dolgokat, a falak, az ajtók legyenek masszívak).

Azért ezt a löttyöt (talán tejeskávé?) nem innám meg.

Szomorkás, mégis vidám eső.

Kértek teát?:D

Ez a kép önmagában elegendő, hogy totális őszi hangulat törjön ki rajtam.

Ezt majd ki szeretném próbálni.

Bölcsészlétemet le se tagadhatom. Igen, szeretem a kötött holmikat, amennyiben nem úgy lógnak rajtam, mint egy liszteszsák.

A macaroonokban semmi őszies nincs, de cukik.

Egyééé' almát, hogy szép legyél!

(Magáért beszél.)

Szeretem a csizmákat.

Üldögéljünk.

Sokat.




_______________
képek forrása: weheartit.com




















8 megjegyzés:

  1. Jaj, de gyönyörű képek! *.* Alig várom már, hogy úgy igazán beköszöntsön az ősz :-) (imádom!) - itt már egy-két fán sárgulnak a levelek, de még nem az igazi.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszenek:)
    Itt már kezd belelendülni a falevélszínezgetésbe:)

    VálaszTörlés
  3. Nemsokára így betakarózva fogok ülni egy-két mollyal a Balcsi partján-teával, könyvvel, sütivel vihorászva!
    merthogy I <3 Balcsiiii!
    *pusziüdvésölelés*
    @f-a

    VálaszTörlés
  4. Szép képeket szedtél össze :) Tényleg jön az ősz.

    VálaszTörlés
  5. Nem is lötyi, tejes tea és finom. (Egyszer volt egy blog, ahol leundorítózták, én megvédtem, mire törölték azt a kommentemet... na most kíváncsi vagyok.)

    VálaszTörlés
  6. andalgócia: ez nagyon jól hangzik, érezzétek jól magatokat!:*

    zakkant: örülök, hogy tetszenek:)

    cinnamon: nos, a tejet önmagában nem szeretem, se a boltit, se a házit, se hidegen, se melegen...

    VálaszTörlés
  7. Mióta vágyom már egy piros kabátra! De valahogy egyik sem olyan, ami nekem tetszene, vagy jól állna sajnos.
    Tegnap is felpróbáltam párat, egyik sem nyert. Viszont vettem egy fekete-fehér gyönyörűűűséget, majd meglátod, színtiszta szerelem az a kabát. :)

    VálaszTörlés
  8. Az enyém szövetkabát, egy kabátos bolt vásári standjánál vettem, ilyen boltban érdemes megnézni. A kicsit meg egy sima, mezei boltban, plázákban még én se láttam normális piros kabátot.
    Juj, biztos csodaszép:))

    VálaszTörlés