2012. október 2., kedd

Szeptemberi zárás

Hónap végére az ősz is megérkezett, itt esik az eső (tegnap mostam ki egy szárítókötélnyi ruhát, jee), hullanak az egyre változatosabb színű falevelek, de hideg még nincs, ezt szeretem. Ja, és igaz, hogy csizmám még nincs, de könyveim, azok igen! Csak nem tudom, hogy jönnek majd fel a lábamra.


Halina Poświatowska: Miféle gyöngédségMartin H. Greenberg – Jon Lellenberg – Daniel Stashower (szerk.): Kísértetek a Baker StreetenNathaniel Hawthorne: A skarlát betű / A hétormú házWilliam Makepeace Thackeray: Hiúság vására
Italo Calvino: Ha egy téli éjszakán egy utazóLavie Tidhar: OszamaAnna Ahmatova: Anna Ahmatova verseiVirginia Woolf: Jacob szobája
Dan Simmons: EndymionLori Lansens: A lányokTatiana de Rosnay: Sarah kulcsaVirginia Woolf: Mrs. Dalloway


A Miféle gyöngédséget Nokedli nővérem miatt kellett megvennem, mert olyan jókat idézett belőle, és afrodiziákumként hatott, hogy csak három helyen lehetett kapni. A Kísértetek a Baker Streeten happolás, már el is olvastam, post nemsokára érkezik róla, Hawthorne szintén happ, már régóta kíváncsi vagyok rá. A Hiúság vására Nita ajándéka, köszönöm neki:*, ezt is régen kiszemeltem már, de a Monte Cristóhoz hasonlóan idegtépően hosszú, úgyhogy majd akkor kezdek neki, ha kijöttem a szanatóriumból. Az Oszama, az Endymion és A lányok recipéldányok, hiába, az ősz ilyen vérengző, és nagyon kell türtőztetnem magam, hogy ne kérjek még sok-sok ilyen gyönyörűséget, de próbálok tanulni az elmúlt hónapok tapasztalatából. Az egyik Ginny néni és Anna Ahmatova antikos vételek, tudtam, hogy nem szabad nekem oda bemenni, de a kedvessel csaptunk egy körutat, na. A Sarah kulcsa és Mrs. Dalloway cserepéldányok, ilweran A boszorkányoskönyvet és Az eltört teáspoharat kapta cserébe.

Halina Poświatowska: Miféle gyöngédség
Matthew H. Greenberg (szerk.) - John Lellenberg (szerk.) - Daniel Stashower (szerk.): Kísértetek a Baker Streeten
Nathaniel Hawthorne: A skarlát betű / A hétormú ház
W. M. Thackeray: Hiúság vására
Italo Calvino: Ha egy téli éjszakán egy utazó
Lavie Tidhar: Oszama
Anna Ahmatova: Anna Ahmatova versei
Virginia Woolf: Jacob szobája
Dan Simmons: Endymion
Lori Lansens: A lányok
Tatiana de Rosnay: Sarah kulcsa
Virgina Woolf: Mrs. Dalloway



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése