2014. november 1., szombat

Szolid október

Ez a hónap közepesre sikerült; a három könyv ugyan nem sok, de nem is nulla.:)

Lawrence Block: Sírok között China Miéville: Patkánykirály Kazuo Ishiguro: The Remains of the Day

A Sírok között és a Patkánykirály recenziós példányok az Agavétól - az elsőt már el is olvastam, remélhetőleg hamarosan a post is sorra kerül -, a The Remains of the Day pedig megkésett szülinapi ajándék by Heloise, köszönöm neki.

Az olvasás elég színesre sikerült:

Lev Tolsztoj – Szofja Tolsztaja: Kreutzer szonáta / Ki a bűnös? Dániel András: Egy kupac kufli Rob Scotton: Russell, a bárány
Borsos J. Gyöngyi: Macskamesék Arundhati Roy: Az Apró Dolgok Istene Andy Weir: A marsi
Jill Tomlinson: A bagoly, aki félt a sötétben Bohumil Hrabal: Őfelsége pincére voltam Lawrence Block: Sírok között Maggie Stiefvater: The Raven Boys – A hollófiúk Audrey Niffenegger: A Highgate temető ikrei
Daphne du Maurier: Madarak

A Kreutzer-szonáta / Ki a bűnös? még tavalyi zsákmány volt. Egyik kisregénytől se voltam elragadtatva, mindkettő a maga módján dühített fel. Mint látható, voltunk Nokedlivel könyvtárazni, ami meseolvasást jelent. A kuflik, ezek az édi nemtudommicsodák nagyon bohókásak, a Russell inkább lapozgató, de az is cuki, a Macskameséket meg nem hagyhattam ki.:)
Az Apró Dolgok Istene várólistacsökkentő olvasmány volt, emellett sűrű, igazán beleveszős szöveg. A marsiról még nem írtam, jó kis könyv, de nekem túl amerikai volt. A félős baglyot kivételesen egyedül olvastam, ha már a könyvtár környékén sündörögtem, imádom Jill Tomlinson meséit. Az Őfelsége pincére voltamról tegnap nyökögtem össze két szót, a Sírok között még vár a sorára, de annyit elmondok, hogy a rajongók nemigen fognak benne csalódni. A The Raven Boys - A hollofiúk Nita tavalyi karácsonyi ajándéka, négy nehéz történet után úgy ellocspocsoltam benne, mint egy kád meleg vízben. A Highgate temető ikrei hirtelen dac eredményezte újraolvasás volt, bármilyen beteg is tulajdonképpen, még mindig imádom. A Madarakat tegnap este a vonaton sikerült befejeznem, jesszusom, még egy véleményezésre váró könyv.

A többiek:
Nita
zakkant
PuPilla - az abszolút királylány a nulla könyvvel:D
Dóri

12 megjegyzés:

  1. A Sírok közöttre kíváncsi vagyok, hogy tetszett Neked. Várom a posztot. :-)

    VálaszTörlés
  2. A régi szép időkben még én is ilyen sokat olvastam egy hónapban. Mostanában próbálok visszavenni az internetezésből, talán lesz valami eredménye
    Azért egy napi száz oldalra legalább időt kéne kerítenem, az nem olyan sok.

    VálaszTörlés
  3. Én most olvastam ki a Highgate temető ikreit és öööö hogy is mondjam elég fura volt. De nem rossz értelemben. Úúúúhh a Sírok között filmben és regényben is érdekel, úgyhogy majd rávetődöm a posztodra.

    VálaszTörlés
  4. BookwormGirl: igyekszem.

    Zsófi: a netezést nekem is vissza kellene szorítani, túl sokat babrálok felesleges oldalakkal.

    zakkant: azt hiszem, mondtam, hogy fura lesz.:)
    A filmet nem fogom megnézni, ha te igen, majd írj róla.:)

    VálaszTörlés
  5. Annyit biztos nem mint én. Tegnap egy órán át szabászollókat nézegettem anyunak, a többi hülyeségről nem is beszélve. :D
    Most ráadásul az e-könyv olvasom is tönkrement, úgyhogy keddig laptopról olvasok.

    VálaszTörlés
  6. Én viktoriánus, ezüst hajkefével szemeztem, meg egyéb ilyen vackokat nézegettem.:D
    Jaj:/ Mi történt vele?

    VálaszTörlés
  7. Leginkább az, hogy gyárilag rossz és már nem bírom idegileg. Onyx Boox i62HD Angel Glow, másfél éve van meg. Szerintem ez volt életem eddigi lerosszabb kütyü választása. A napokban már olyanokat csinált, hogy majdnem falhoz vágtam.
    Ma rendeltem helyette Kindle Paperwithe 2-t.

    VálaszTörlés
  8. Zsófi: az tuti jó lesz, és nem fog felidegelni.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon remélem. :)
    Már csak egy napot kell kibírnom nélküle, laptopról olvasni szörnyű.

    VálaszTörlés
  10. A Paperwhite-ot minden tulajdonosa imádja.
    Baromi fárasztó. Én a kindle előtt az angol könyveket olvasgattam monitoron, garantált szemkifolyás.

    VálaszTörlés
  11. Ráadásul 10 percnél tovább meg se bírom állni, hogy ne kezdjek el internetezni olvasás helyett. :D

    VálaszTörlés
  12. Igen, ez nálam is így működött:D

    VálaszTörlés