2013. szeptember 7., szombat

Nna

Jól van, most már zárjuk le, mert mindannyian annyira elfáradtunk ebben (én legalábbis), hogy ennyit már nem ér meg.
Megint mi vagyunk, együtt, a bloggerek, megint megyünk egymás postjaihoz. Én ezt szeretném. Szeretnék hosszú, offolós beszélgetéseket.
PuPilla, igazából szeretnék egy kezdő háziasszonyok főzős blogját, baboskendo.blogspot.com lenne a címe, mit szólsz? Ott ökörködhetünk egész éjszaka, meg a másik két blogon is.

szeee, Nima, Gretty: egyikőtöket se akartam megbántani vagy birizgálni, mindannyiótokat szeretlek és szeretnék veletek kapcsolatban maradni.

Ha valakit megszúrtam (itt, a mi közösségünkben), bocsánatot kérek.

Most pedig megyünk biciklizni, remélhetőleg nem esek el, mert két napja rohadtul szédülök. Zárjuk le ezt a témát és menjünk tovább.

Kalimera küroi - legyetek boldogok...

Mindenkinek egy nagy, rózsaszín, nyálas puszit küldök:D

11 megjegyzés:

  1. :D
    nem bántottál meg, ugyan. csak az emberek annyira szeretnek mindent félreérteni, most meg főleg, hogy sztem a legjobb elkerülni a kétértelműségnek még a látszatát is.

    Pupi kezdő főzős blogjára én is kíváncsi lennék.:))

    VálaszTörlés
  2. nem bántottál meg, csak azt érzem
    - hogy vagy nem fejeztem ki magam világosan
    - vagy nem érted valamiért, hogy mi volt az indokom a nem törlésre
    - vagy tényleg olyan felemás a kapcsolatunk, hogy nem hiányoztam volna a molyról neked, holott ti, úgy együtt nekem igen.

    probléma túltárgyalva.

    VálaszTörlés
  3. Nima, szeee: oké, ezt lerendeztük, örvendek.

    VálaszTörlés
  4. a Főzös blogot szívesen olvasnám. Tuti menő lenne csajok!

    VálaszTörlés
  5. Az elmult 24 oraban kerultem a netet, mert egyebkent sose lett volna ennek vege. :) A fozos bloghoz en is csatlakoznek, tele vagyok egyszeru, konnyu receptekkel. :)

    VálaszTörlés
  6. Bocsi, social life-ot éltem IRL :D
    Itt vagyok, én passzívkodok szintén, kissé elfáradtam :)
    A Baboskendőben abszolúte benne vagyok, legalább sarkallna, motiválna valami arra, hogy tanulgassak főzni, felraknám a megcsinált kajákat :D
    Ja, és csajócák, rileksz!!! :D

    VálaszTörlés
  7. zakkant: aha, PuPillával lepipálnánk a legmenőbb gasztrósokat is:))

    Christina: te csináltad jól, én úgy elfáradtam tegnap estére...
    Na, kell nekem a hülye ötleteimet megosztani:D

    PuPilla: abszolút okés:)
    Csajócaaaa?! Ááááá:D

    VálaszTörlés
  8. A főzös blogra én is kíváncsi lennék. :)

    VálaszTörlés
  9. Ma egész nap kertészkedtem és a rózsáim, virágaim mindig megnyugtatnak. ;)

    VálaszTörlés
  10. hihi, nyugi, ezt a csajócákat direkte idegesítőnek szántam, nem használok ilyen szavakat :D

    VálaszTörlés
  11. Nita: már kész is:) Oda linkelhetsz be olyan helyeket, amik szimpik, hogy ne kelljen állandóan visszalapozni, becímkézzük, hogy "helytipp" vagy ilyesmi.

    Christina: jól tetted.:) Nekem a biciklizés sokat segített.

    PuPilla: az a szerencséd:))

    VálaszTörlés