2013. szeptember 30., hétfő

Szeptemberi zárás

Ebben a hónapban egész jól tartottam magam, pedig van még néhány könyv, ami után kegyetlenül sóvárgok. Azonban mindent nem szerezhetek be, ami érdekel, így se fog sikerül a titkos tervem, nevezetesen az, hogy 250-re tornásszam le az olvasatlan könyvek számát.

Rachel Hartman: Seraphina Timur Vermes: Nézd ki van itt China Miéville: Kraken Mary Doria Russell: Verebecske

A nagy őszi dömpingben én is elcsábultam néhány recire, ám nagyon jó vagyok, mert a Seraphinát és a Nézd, ki van itt című könyvet már el is olvastam. Amint befejezem a Kísértetházat, megküzdök a Krakennel (majd jól megmondja a képembe, hogy "Mi nem vetünk!").
A Verebecskét ajándékba kaptam, erről is, akárcsak a Seraphináról, Hanna ajánlója tehet.

A többiek:
katacita - az eminens az egy szem könyvével
Theodora - ez már szebb mennyiség
zakkant - a takarékos, villámkezű happoló
Nita - szintén négy könyvvel
Nikkincs - még egy négyes
PuPilla - három ajándék könyv, hahh

7 megjegyzés:

  1. szerintem nagyon ügyes vagy, gondolom az október neked is durvább lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Már csak a recik miatt is valószínű.:)

    VálaszTörlés
  3. Az első kettőre nagyon kíváncsi vagyok! ;)

    VálaszTörlés
  4. Ügyes :))) A Nézd ki van itt!- re nagyon kíváncsi leszek! Remélem tetszeni fog, én is szemeztem vele, de aztán mégsem... Hehehhe a villámkezűn nagyon nevetek :)

    VálaszTörlés
  5. Dóri: mindkettő jó.:)

    zakkant: előbb az ekultra kell róla írnom. Nekem tetszett, majd ha akciós lesz, esetleg kukkants bele.

    VálaszTörlés
  6. Vallási kérdések és sci-fi? Ez a Verebecske igencsak érdekesnek tűnik :o

    VálaszTörlés
  7. Kicsit tartok tőle, de pat is imádta (meg Hanna is, csak úgy mondom neked;), ezért szavaztam neki bizalmat.

    VálaszTörlés