2013. szeptember 13., péntek

Tetszik

A bejegyzésnek nincs különösebb célja, csak reggel bambulásztam a neten és belefutottam a könyves.blogon az Utazó Olvasóról szóló postba, van benne vicces utaskategorizálás is.
Amikor még csak otthon laktam, nagyon vágytam az utazás közbeni olvasásra is, de ott hamar el lehet jutni egyik helyről a másikra, messze nem az az élmény, mint a bkv-zás közbeni olvasás, amit nagyon szeretek, ennél csak a vonaton jobb elterpeszkedni egy könyvvel, és ezért leszek nagyon agresszív, ha nem hagynak ott olvasni. És szívesebben ülök le olvasó ember mellé, olyan, mintha közösséget vállalnék vele. Emlékszem egy nénire, hazafelé olvastam, ő Jókait olvasott, én Sherlock Holmest, megkérdezte, melyik kiadó adta ki, és olvastunk tovább, az utazás csendes örömében, mert kivételesen sem üvöltő csecsemő, sem egy csapat bunkó nem volt a kocsiban.
Szeretem az olvasó embereket, na.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése